Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coche humor… :-)

  • fifi

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 14:26

    hahahhaha fy fan….
    vad som också är obehagligt är när det kommer från två håll samtidigt och man är så svag att det enda som funkar är att ligga i duschen i fosterställning o bara låta det flöda….iof cabarete, men det går under samma kategori:)
    stackars städerskor…

  • simoneburgess

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 16:49

    @Fredrik no1 359630 wrote:

    Jag blev så kass att jag satt på muggen, svimmade, slog skallen i duschgolvet och fick en lätt hjärnskakning. Gött när man kom hem och berättade att man fått hjärnskakning och folk bara antog att man fått det av en fet wipeout (iofs sant).

    Samtidigt så spydde Månsson ner sin cell (i Alex gamla hus i San Pedro) så att Alex trodde att han skulle få svårt att hyra ut cellen efteråt pga stanken. Hahaha

    Heheh. Jag sket blod i två veckor efter min magsjuka slog till .Trodde jag skulel dö. Var i Thailand dock

  • webbe

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 20:33

    Det är ducoral (eller vad det nu heter) som gäller… det funkar dock inte 100%igt… var på margarita förra vintern och var magsjuk två gånger under tre veckor… trots intaget av magmedicinen… tog den även när jag skulle till hurghada våren 2005 och klarade mig utan hukningar… men den kanske inte biter på cochesjukan…

  • gh0st

    Medlem
    15 januari, 2007 vid 05:39

    @Fifi 359634 wrote:

    hahahhaha fy fan….
    vad som också är obehagligt är när det kommer från två håll samtidigt och man är så svag att det enda som funkar är att ligga i duschen i fosterställning o bara låta det flöda….iof cabarete, men det går under samma kategori:)
    stackars städerskor…

    Eh Fy fan Fia! =)

  • psychonauten

    Medlem
    15 januari, 2007 vid 12:18

    Jag kan tillägga att han som blev sjuk var den enda i vårt sällskap som HADE tagit drickvaccin.. vi andra klarade oss.

  • simoneburgess

    Medlem
    15 januari, 2007 vid 17:10

    Dukoral är nån jävla häxbrygd som bara är bra för oskulder eller något. Fejk, buffel och båg!

  • fifi

    Medlem
    15 januari, 2007 vid 17:41

    hehehehe

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Coche humor… :-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.