Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Code Red, Teahupoo magic

  • Code Red, Teahupoo magic

    Publicerad av petter på 25 april, 2012 vid 21:15

    Helt fantastisk film, magiskt!!!!

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=uIBgWI_BTyM”]”Code Red” Full Movie – Surfing Goes Huge At Teahupoo Tahiti – YouTube[/ame]

    jenselias svarade 12 år sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jesper-b

    Medlem
    26 april, 2012 vid 12:30

    Petter för faaaan! Tack!!!! Bilderna som kom ut från den där dagen är ju helt sjuka. Men den här filmen slår det. Synd att inte Bruce och Fletchers vågor som ska ha varit de största på hela dagen var med, men man skiter ju på sig ändå även så här säkret bakom en liten skärm långt långt borta från alla vågor med konsekvens. Fy usch vad härligt äckligt läskigt. Helt knäppt att de surfar det där och helt fantastiskt att den mänskliga kroppen håller ihop när de kraschar.

    Med tanke på att de där vågorna är typ 1000 ggr kraftigare än allt vi någonsin kommer skakas runt i är det ju rätt lugnande samtidigt. Man behöver verkligen inte få panik när man snurrar runt och ner i de vågor vi umgås med. Spelar ingen roll om det är ett mast-plus svall på Maui eller någon annanstans, det kommer ändå alltid var löjligt små krafter jämfört med detta.

    Att man sen kan bryta nacken i ett litet löjligt beachbrake är ju i och för sig sant.

    Återigen Petter; tack för en bra stund mitt i allt tentarättande!

    /JB

  • jopi

    Medlem
    26 april, 2012 vid 19:09

    Satan i gatan vilka vågor, nog det fetaste jag sett.

  • svenne

    Medlem
    26 april, 2012 vid 19:13

    Snabba är de också…

  • gustavl

    Medlem
    27 april, 2012 vid 11:36

    Sjuukt fett!

    Nu blev ju inte surfsuget mindre precis

    // Från ett regnigt Sälen

  • jenselias

    Medlem
    27 april, 2012 vid 14:09

    Imponerande och helt jävla galet. Men eftersom dåligt omdöme inte är min starka sida känner jag inget sug alls att vara just där. 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Code Red, Teahupoo magic

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.