Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing COM: Adjustabe Ratchet Stroppar….

  • COM: Adjustabe Ratchet Stroppar….

    Publicerad av zebulon på 12 mars, 2005 vid 23:18

    Tja!

    Får hem ett gäng Waves Ratchet Stroppar (snowboard-typ) inom kort. Vet att det var ett gäng som ville testa (Walle bl.a. tror jag…) så fort de kommit. Kommer att sälja första laddningen av dessa stroppar och även nya POP med 25% rabatt (ordinarie stropp-pris 390:- ). Skicka ett mail till erbjudande@airborn.se för mer info!

    /Jonas

    pjoter svarade 19 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • zebulon

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 19:55

    Inlägg raderat av Zebulon

  • jezaja

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 20:48

    Dags o betala för all reklam du spottar ut här?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 20:59

    kanske e just det han gör…
    tryck på annonsen från airborn högst upp på sidan så får du se vart du kommer!! tongue.gif

  • stebe

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 21:00

    Svar till:


    kanske e just det han gör…
    tryck på annonsen från airborn högst upp på sidan så får du se vart du kommer!! tongue.gif

    [/ QUOTE ]

    grin.gif

  • kiters_se

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 21:08

    Svar till:


    Dags o betala för all reklam du spottar ut här?

    [/ QUOTE ]

    Jo da de pyntar för reklamen!
    Den info som jag fått är att de som betalar för reklam även får göra det i olika trådarna.

    Peter

  • patrikol

    Medlem
    13 mars, 2005 vid 21:32

    Visst är det så inom rimliga gränser och det tycker jag att det varit i ert fall så inget konstigt med det alls.

  • zebulon

    Medlem
    14 mars, 2005 vid 21:22

    Kära Oskar (Jezaja)…………….

    Nu har ju flera före mig redan noterat det komiska i ditt uttalande så om jag skulle be Dig att tänka innan Du skriver så är ju det helt överflödigt–eller hur! smirk.gif

    Skulle dock vilja tillägga att jag fått MÅNGA förfrågningar om denna produkt och detta är ett bra sätt att nå alla på en gång. Och Du, man blir inte “fet” på att sälja stroppar utan det är snarare en service!

    Ber ändå om ursäkt då det aldrig är bra om potentiella kunder blir irriterade! (‘COM:’ står det i rubriken för att personer som ändå retar sig av någon anledning, skall slippa läsa…..)

    /Jonas

  • pjoter

    Medlem
    14 mars, 2005 vid 22:06

    på min dator kan jag inte se reklamen högst upp. kanske samma för mr jezaja.
    nån mer som inte gör det? kanske nåt för stefan att ta tag i då du å andra inte når ut till alla kunder med reklamen ni betalar för.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 mars, 2005 vid 23:14

    Svar till:


    på min dator kan jag inte se reklamen högst upp. kanske samma för mr jezaja.
    nån mer som inte gör det? kanske nåt för stefan att ta tag i då du å andra inte når ut till alla kunder med reklamen ni betalar för.

    [/ QUOTE ]

    Eller så byter du webbläsare…

  • jezaja

    Medlem
    15 mars, 2005 vid 07:55

    Sorry Jonas för min komik, dock så roterar bannersen så den syntes inte när jag skrev.
    Tycker dock att man skulle dela upp så butikerna fick en eget subforum (dock får det ju vara med ny forum-motor så folk går in på de andra forumen alls)

  • pjoter

    Medlem
    15 mars, 2005 vid 09:28

    nu e de ju så att de inte e jag som bryr mig om jag ser reklamen eller inte. vill jag in på nån av deras sidor så har jag adresserna. Men betalar man för reklam så vill man nog gärna att folk ska se den. eftersom jag ser massa reklam överallt annars så kan det nog fixas här med.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing COM: Adjustabe Ratchet Stroppar….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.