• Corralejo

Publicerad av anonym-anvandare på 21 maj, 2001 vid 08:02

Hej,

jag är på väg till Fuerteventura (Corralejo) men måste flyga till Lanzarote och ta båten över från Playa Blanca. Jag undrar om någon har koll på var man kan sova billigt i Playa Blanca eller någonstans i närheten (landar efter sista båten för dagen har gått). Har ni som redan gjort den resan några övriga tips?

Ses i vågorna!

fyhren svarade 23 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2001 vid 08:30

Om du vill bo billigt i corralejo kan jag rekomendera solymar
    eller gå in på http://www.flagbeach.com/home_frame.html för mer info
    lycka till!!

• fyhren

Medlem
    21 maj, 2001 vid 15:01

vet inget om boende på Lanzarote.Solymar är ett surfvandrarhem i Corralejo o kostar 2000Pts/pers/natt om jag inte minns fel.Låg standard men sjyst stämning.
    Tips:hyr bil,bo på olika stränder beroende på var det blåser o ha det gött.Se upp med biltjuvar bara.
    Har varit runt en del på Fue.Har du frågor kan du maila mig på fyhren@tjohoo.se

Freddan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.