• rian

    Medlem
    10 februari, 2001 vid 19:34

    Bor sedan 28:e Augusti 2000 på Oahu.
    500 m. från Diamond Head, jag plannerar komma hem till jul.
    Det blåser faktiskt inte så bra nu på vintern (då och då precis som hemma), säsomgen är bäst
    mars – augusti då kan man i princip köra 5,0 i perfekta 4fot (Hawaii) Varje dag!

    Till er som inte är för gamla för att plugga kan jag rekommendera att söka till
    Hawaii pacific university, det är inte maui, men det är fantamej inte fy skam.
    Diamond är en lite snällare våg än tex. Hookipa. Så det passar mej perfekt, även om det inte finns
    något att jämföra med hemma. På norra sidan ligger backyards, som bygger 7-? m vågor på vintern, missa en
    bottomturn där och det är bara att övertrasera kreditkortet!!
    Kailua “där Robby bor” har perfekta freestyle – Slalom förhållanden året runt, allt på en ö hälften så stor som gotland!!
    kolla in:

    http://www.Naish.com/lessons/index.html
    http://www.hpu.edu/

    PS.Det bästa är att man på det här sättet kan pröjsa för sin “Endless Summer” med 70% CSN-lån.DS.

    Hardcore surf å rock ‘n roll

  • voodoo

    Medlem
    10 februari, 2001 vid 21:51

    Vakna !! Du drömmer…Bor man på Hawaii så har man inte tid att skriva så många inlägg som du har gjort sista dagarna eller är det kanske den enda surf du får =o)

  • rian

    Medlem
    11 februari, 2001 vid 05:31

    Nej, jag drömmer inte!
    Det blir mörkt på kvällarna här också, förstår du.
    Det har inte blåst här på 3 veckor nu, men i dag har jag kört 5,0 i 6 timmar.
    Och det är kul…….
    Aloha!

    Hardcore surf å rock ‘n roll

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.