Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica – Kalifornien och dess guldkornen

  • Costa Rica – Kalifornien och dess guldkornen

    Publicerad av bazmei på 18 mars, 2013 vid 21:12

    Om två veckor börjar en av mina livs resor igen. Jag tar ett uppehåll ifrån ingenjörsstudierna och byter ut räknaren mot surfbrädan. Min flickvän och jag skall färdas med, buss, bil båt och flyg med utgångsläge i Santa Teresa, Costa Rica och slutdestination någonstans i Kalifornien. Resan kommer att pågå i drygt tre månader. Självklart kommer jag att blogga om resan även denna gång på, http://www.alwaysinwater.se tidigare bazmei.bloggsida.se.
    För några år sedan spenderade jag sju månader i Central Amerika och känner de södra delarna ganska så bra. Jag vet vilka ställen att besöka och bo i Costa Rica och södra Nicaragua, men efter de så är det bara rekommendationer och efterforskning som styr oss. Vad jag vill få ut med detta inlägg är alla guldkorn som folk är villiga att dela med sig av på den resterande sträckan. Det kan vara allt ifrån bra hostels i El Salvador precis på stranden med en perfekt höger, det kan vara en bra rom som gör sig alldeles extra i solnedgången och det kan vara tipps på den bästa sombrero butiken i Acapulco. Alla rekommendationer välkomnas.

    Hoppas ni följer och kommenterar resan!
    //bazmei

    bazmei svarade 11 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Costa Rica – Kalifornien och dess guldkornen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.