Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Costa Rica por favor

  • gonzo

    Medlem
    16 februari, 2009 vid 19:58

    fan njut av att va där nu istället för att sita på steffo hela tiden å göra oss förbannade

  • brushanen

    Medlem
    17 februari, 2009 vid 12:18

    Hola Hombre
    Pura vida – Costa Rica
    Jag hittade några grymma spots på insidan Penisula de Osa samt Puntarenas kommer jag ihåg.
    Kul bussresa söder ut, vägen gick på 3300m höjd! Ta på dig allt du har om tar den turen, svinkallt däruppe.
    Kör hårt!

  • pihlblad

    Medlem
    17 februari, 2009 vid 21:56

    Fan vad fint Alex! Broden min är också där nu, du kanske möter på honom vem vet. Ha det fint:cool2:

  • rusiak

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 17:39

    Hepp!

    Varit ganska fett de senaste, i gar var det nog all time high sen vi kom. Var ute o fick smaka rejalt pa morgonen, for att sedan sitta o kolla pa folk som fick stryk vid lunchtid.

    Grymt nice i morse, precis som morgonen innan det…och innan det.

    For ovrigt knackte jag min brada for nagra dagar sedan. Lamnade in den for en lagning, och fick tillbaka en fullstandigt delaminerad brada av den satans j”$%la pundaren till fixare. Borde ju anat orad nar vi kom forbi o skulle hamta den och snubben stod o rokte pa mitt pa blanka dagen och var forsenad i princip en arbetsdag.

    Annars ar allt gott…Bilder:

    1. Martin gottar sig (igar)
    2. Nagon annan gottar sig.
    3. Igar
    4. Grrr…

    //Alex

  • _sofia_

    Medlem
    23 februari, 2009 vid 19:24

    Nice lifestyle, själv siktar man mot kyla och regn med några ynka sekundmeter på torsdag, soo happy 😀 kom hem hel 😛

  • rusiak

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 19:34

    Sjukt trevliga sista dagar, stack till Estorillos söder om Jaco. Fint revbryt med en samling goa gubbar i line up’en. Inte superstort men supercleant 🙂

    1. Tidigt morgon
    2. Oxå tidig morgon
    3. Vy från hängemattan

    Summa summarum, jvligt skön resa!

    //Alex

  • sourra

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 21:25

    Sjukt fint hjärtat. Men frågan som alla undrar är: När får vi se nötterna?

  • nisse_surf

    Medlem
    8 mars, 2009 vid 20:05

    ser förjävla najs ut asso!. Skulle vilja åka edit det är i sydamerika va? mitt hemland^^¨Se om det finns andra asnajsiga spots för nyörjar surfare men ändå på sådanna vågor osm där du lagt ut här?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Costa Rica por favor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.