Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crossbow, nya VS äldre

• bedda

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 08:56

Sökte runt lite och hittade en jäkligt intressant modifiering av linorna på Cabrinha Xbow modell större på kiteforum.com

http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2322178&start=30

Men här pratar vi inte enkel modifiering utan lite mer avancerad… :confused:

Jag har redan hållt på och mixtra lite med mina linor eftersom en av linorna vart nersliten av en pulley som verkar ha fastnat så detta blir nästa steg att testa under hösten.

Inte nödvändigtvis för att jag behöver men för att det alltid är kul att testa sig fram med nya prylar.

• kvabbso

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 09:05

Har en helt ny oanvänd switchblade 1 bom vad ska jag göra med den bedda, du kanske vill köpa den????

• debkausf

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 09:16

Glöm inte gå på lunch nu!

• kvabbso

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 08:44

????????

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crossbow, nya VS äldre

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.