Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Custom made do Rio de Janeiro 5.6" -06

  • virena

    Medlem
    5 september, 2007 vid 10:34

    @lafleur 411803 wrote:

    Åker tillbaka till Rio de Janeiro ska köpa ny bräda och orkar inte ta med mig denna dit… Kom och köp 1900SEK

    Ring mig på 0707-103070 eller skicka ett email isak.engdahl@gmail.com

    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=14873&sort=1&cat=10&page=1

    Tja!

    Ska du kita i Rio. Hur länge kommer du att vara där. Jag kommer dit 4 oktober och är lite sugen på att kita där även om jag mest tänkt att klättra i Riotrakterna för att spara surftet till senare, men det vore ju kul att komma ut några dagar. Vart kitar man i Rio?

    mvh Virena

  • lafleur

    Medlem
    5 september, 2007 vid 14:35

    @Virena 411827 wrote:

    Tja!

    Ska du kita i Rio. Hur länge kommer du att vara där. Jag kommer dit 4 oktober och är lite sugen på att kita där även om jag mest tänkt att klättra i Riotrakterna för att spara surftet till senare, men det vore ju kul att komma ut några dagar. Vart kitar man i Rio?

    mvh Virena

    Jag kommer bo i Rio de närmaste två åren, så det blir nog lite kite också..

    Det finns ett ställe nära Rios södra delae (Copacabana, Ipanema och Leblon) det ligger i Barra da Tijuca. Början av den straden som ligger där är det lagligt att kita, den strandremsan heter Praia do Pepê. Vågspot och 1.2 mil lång strand man kan surfa längs och sen ta en strandbuss tillbaka för 7kr..

    Det finns även en sjö vid namnet Araruama som är vindsäker, ligger 1.5 timmes bilfärd ifrån södra rio. Platvatten och knädjupt flera hundra meter..

  • hengo

    Medlem
    5 september, 2007 vid 20:32

    @lafleur 411893 wrote:

    Jag kommer bo i Rio de närmaste två åren, så det blir nog lite kite också..

    Det finns ett ställe nära Rios södra delae (Copacabana, Ipanema och Leblon) det ligger i Barra da Tijuca. Början av den straden som ligger där är det lagligt att kita, den strandremsan heter Praia do Pepê. Vågspot och 1.2 mil lång strand man kan surfa längs och sen ta en strandbuss tillbaka för 7kr..

    Det finns även en sjö vid namnet Araruama som är vindsäker, ligger 1.5 timmes bilfärd ifrån södra rio. Platvatten och knädjupt flera hundra meter..

    Hur har du fått uppehållstillstånd? Gift dig?

  • lafleur

    Medlem
    7 september, 2007 vid 16:25

    @hengo 412027 wrote:

    Hur har du fått uppehållstillstånd? Gift dig?

    Arbete

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Custom made do Rio de Janeiro 5.6" -06

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.