Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing då blev det surf idag också

  • då blev det surf idag också

    Publicerad av voodoo på 4 april, 2003 vid 14:56

    Det är så skönt när man vet att många härifrån Västerås drog upp till Sälen och slasket wink.gif och man får en surfdag här och ger sig ut med 5.9 och avslutar med 5.0 och liten vågis….AHHHHH man är inte lite nöjd wink.gif

    voodoo svarade 21 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    4 april, 2003 vid 17:15

    För mig med! cool.gif
    laugh.gif

  • mickew

    Medlem
    4 april, 2003 vid 17:21

    Hmmm, var tvungen att avboka Sälen… kan visa sig vara en riktig vinstlott! NV i morgon, blir det Framnäs eller funkar det på mitten av Björnö (badstranden där det är förbjudet att surfa)?

    Micke

  • bta

    Medlem
    4 april, 2003 vid 17:25

    man kanske skulle börja jobba halvtid tongue.gif

  • tabi

    Medlem
    4 april, 2003 vid 17:30

    fy fan va sjyst!! jag vill oxå ut!!
    på söndag ska jag köra premiären tänkte jag, förutsatt att väder och framförallt vind tillåter! då får jag prova nya brädan oxå! den har jag ju bara gått och dreglat på i typ tre månader!! fast jag har inga riktiga freestyle segel än så jag får hålla tillgodo med de gamla slalom seglen!! frown.gif men det blir nog bra det med… bara jag får surfa! laugh.gif
    hoppas det inte är allt för kallt bara! crazy.gif

  • voodoo

    Medlem
    4 april, 2003 vid 17:42

    Tjena Micke, vid NV så är Polisstugan klart bäst, men är det inte lite väl kallt imorgon?
    Valde Framnäs idag bara för att det är folk i rörelse där (säkrast nu OM det skulle hända ngt) vilket det knappast är vid Polisstugan som är #1 vid NV vid varmare temp wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing då blev det surf idag också

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.