Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Dagens Fiskebäck slalom
-
Dagens Fiskebäck slalom
Publicerad av speedjanne på 27 augusti, 2005 vid 17:46Markram blev det några bilder och resultat från dagens succeslalom?
Mvh speedjanne
martink svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Knatte
Gäst27 augusti, 2005 vid 17:58Jag skall försöka klippa ihop, en liten filmsnutt från de 2 första racen under veckan..
Men det var inte lätt att filma, ni seglade så pass långt bort att man fick ha mycket zoom på videokameran = skakig film -
Knatte, du skulle ha kommit lite tidigare, så kunde du stått i en båt och filma alla gipp-dueller!
-
Knatte
Gäst27 augusti, 2005 vid 19:01Jag var där tidigare
Men jag vart inte sugen på att sitta fast, i en båt på obestämd tid
Sedan tror jag att det blivigt ännu skakigare, att sitta i en gungande båtFörresten, vem vann slalomen totalt? Vart det någon som fick någon bra snurr på sin GPS??
-
Mark skall fastställa allt det där sa han, kommer noh upp på konfen och hemsidan om någon dag skulle jag tro!
Hoppas att filmen blir bra Knatte
-
Jag var där och tittade lite och tog några bilder… men som sagt, ni var långt ut och med bara 3x optisk zoom så blir det inte så bra.
Det är en STOR bild… men annars så ser man inte så mycket.
(har några bilder till om det är någon som är intresserad) -
Toppen.. självklart vill vi se fler bilder om du orkar lägga ut.
Du får 5 stjärnor av mig för besväret
-
Svar till:
Du får 5 stjärnor av mig för besväret
[/ QUOTE ]
Janne .. du får -2 stjärnor av mig för utebliven whiskey
-
Basse du har ju redan fått 5 av mig sen länge…Whiskyn står i min bod och väntar…. trodde du skulle vara på damseglingen idag.
-
Ok, här kommer en till.
Om jag har gissat rätt så är det du till höger? -
Svar till:
Basse du har ju redan fått 5 av mig sen länge…Whiskyn står i min bod och väntar…. trodde du skulle vara på damseglingen idag.
[/ QUOTE ]
Bahh.. vaddå damsegling. Trodde ni kallade det slalomtävling.. höhöhö. Nä vi har kört Lejet med bra och dåligt tryck och onshore i 5.8’an och lite mindre.
-
Knatte
Gäst28 augusti, 2005 vid 17:29Speedjanne och Tigex på väg åt rätt håll och Atte?? som de möter
Logga in för att svara.