Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Dagens resultat i Mellansvenska Cupen

Taggad: 

  • feg

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 16:05

    @SWE876 420808 wrote:

    Nu när filmen har betittats några gånger undrar jag vad publiken tycker. Var det värt besväret?

    Att det brister i det filmtekniska är jag medveten om, men, är det kul att se på kappsegling för de som var med? Är det kul att se på kappsegling för de som inte var med?

    /Jona

    Kul med filmen, mer sånt!
    Mycket bra med både verbala och textade kommentarer/referat som gav stort mervärde även för mig som inte tävlar.

    Som föredetta fromulaägare tycker jag att detta är mycket bra marknadsföring för klassen. Känner ett sug efter att skaffa en formula igen när jag ser filmen, underbart att bara blåsa omkring i fesvindar så där. Tävla kommer jag dock aldrig att göra eftersom jag är för feg.

    /Jocke

  • swe876

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:46

    Tack för kommentarerna. Ni gav bara positiva omdömen så det finns inget att tveka om nästa gång. Blir det mer kappsegling med mig och Nicklas som arrangörer så blir det mer film, räkna med det!

    /Jona

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Dagens resultat i Mellansvenska Cupen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.