Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens samhälle?

• Dagens samhälle?

Publicerad av men på 7 november, 2005 vid 17:16

nee fy fan, var på väg till bussen idag, småglad då jag viste att jag skulle få surfa då jag slutade tidigare, går förbi min kärra surfbuss, nemen dören är inte ordentlig stängd……

vafan glömde säkert stänga den tänker man så man smäller till den lite lätt, går vidare men känner att nåt är fel, som jag såg nåt, backar öppnar dören, vafann!

plastkåpan under styret bortsliten och där dinglar fem sladar, så blev det mycket av eftermidagssurfet, att de vill sno en gammal wv bus som kanppt är värd tio lax, och bra att de inte gjorde det för den är bara trafikförsäkrad, de tog inte ens nåt inifrån(inte för att det fanns nåt av värde förutom två förlängare).

Det råkar inte finnas nån elektriker här på konfen, för av vad jag såg så fanns det typ 100 instick för sladarna runt tändningen och jag vill nog inte köra tryl and eror med elsystemer, om nån förstår sig på sånt kan jag dra upp en bild eller nåt.

micke

styret svarade 18 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • macl3an

Medlem
    7 november, 2005 vid 22:47

Fan vad surt! Kolla i något bilforum vettja…

Var ju nån lirare som fick hela bussen stulen, fylld till bredden med vinsurfingprylar.

Min snart 20 år gamla bil blev stulen förut, fattar inte varför. Inte som om de kan sälja den vidare. Att det ska vara så svårt å skilja på ditt och mitt…

• styret

Medlem
    8 november, 2005 vid 06:04

det är ju inte alltid tanken är att sälja bilen. smash n grab är ju poplärt nuförtiden. hände här inatt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagens samhälle?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.