Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dagens surf i Mossby! Film

  • rambo_johnson

    Medlem
    28 april, 2004 vid 21:22

    ftpn fönkar käzz, ja drar ner imorrn, o fotar, inge surf för min del pga av bronken.. kan ta me lite kites Dock..

  • skanepaul

    Medlem
    28 april, 2004 vid 21:24

    Både Mackan o jag jobbar.

  • patrikol

    Medlem
    28 april, 2004 vid 21:29

    Härlig film blir så jävla sugen! smile.gif

  • rambo_johnson

    Medlem
    28 april, 2004 vid 21:38

    fan Patrikool, du e ju aldrig ute o surfar själv, e du en sk “Coktail Surfer”

  • patrikol

    Medlem
    28 april, 2004 vid 21:54

    Har inte surfat på två månader pga. En Thailand resa och sen var jag ute en gång innan ryggskottet så just nu ja så är det väl. Men om vi ser tillbaka på innan två månader så var jag ute väldigt mycket hela tiden så fort det blåste så var jag ute oftast med Henke skejtare, Stellan, Eddie, Anna och Chrille, Huber, Mike TK och Anki, Pan the list goes on Brattsen på näset, Melker, Mike jag var i pricip ute alltid men nu är ryggen bra igen så så fort möjlighet finns så är man i vattnet igen däremot så man inte mycket av Rambo förra sommaren! wink.gif Men då var väl den stackaren i Cabarét eller någon annan stans drikandes en Cocktail! wink.gif Ps det var faktiskt ganska tomt ute i vintras förmodligen för kallt för pyrosarna så då fick man gott om plats i sin varma och goa våtdräkt!

  • patrikol

    Medlem
    28 april, 2004 vid 21:56

    Ps tänkte sticka ut i morgon förmiddag men det verkar bara vara jag så det blir väl inget antingen så kan man inte själv eller så kan man ge sig fan på att när det väl blåser så är man själv! Ostlig är väl inte direkt favorit riktningen i heller för min del.

  • rambo_johnson

    Medlem
    28 april, 2004 vid 22:03

    får väl bli lite Mossby EH Demo imorrn

  • patrikol

    Medlem
    28 april, 2004 vid 22:06

    Ja det är tyvärr väl ganska vågigt där om jag förståt det hela rätt, så det är nog inget för en nybörjare! Synd för det hade varit kul att se hela fenomenet EH i verkligheten! wink.gif

  • yaqup

    Medlem
    28 april, 2004 vid 22:27

    Svar till:


    fan Patrikool, du e ju aldrig ute o surfar själv, e du en sk “Coktail Surfer”

    [/ QUOTE ]

    vem är cocktailsurfare egentligen?
    tyckte du satt mest i brassestolen medans andra fick acceptera dåliga förhållanden på tippen för att söka lyckan på parkvägen, och fann den!
    sen som patrikol sa… medans andra(okej inte jag) men ANDRA surfar i nollgradigt sitter du å glassar på DR!

    haha cool.gif

  • skanepaul

    Medlem
    29 april, 2004 vid 08:39

    DVD finns till försäljning, med ännu mer EH propaganda som extra material, endast 295 + frakt! cool.gif

  • pet

    Medlem
    29 april, 2004 vid 08:45

    Ftp:n verkar vara nere frown.gif Eller är som vanligt bara jag som inte ser smile.gif

  • skanepaul

    Medlem
    29 april, 2004 vid 08:50

    Den suger tyvärr ja.

  • patrikol

    Medlem
    29 april, 2004 vid 08:56

    Jag har provat ett par gånger när man sagt att man har problem med att se filmerna då har det funkat bra för mig. Kan ju ha med hastigheten på bredbandet att göra jag har 7 Mbit tar det för lång tid så verkar det som att servern inte vill vara med och stänger förbindelsen men har ni också snabbt bredband så måste det vara något annat fel. Då får vi höra med Stefan vad det kan vara för fel.

  • fredde

    Medlem
    29 april, 2004 vid 17:42

    Det ser ju onekligen ut som om jag missade nått!!!

    Jag kommer ner till helgen och hoppas på grymme surf med mina nya kites!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dagens surf i Mossby! Film

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.