Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing dags för peter att slänga kondomen

  • lina

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 07:55

    …fast kanske ändå inte. funkar den BARA under vattnet?

  • babilidoo

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 09:59
    lina wrote:
    …fast kanske ändå inte. funkar den BARA under vattnet?

    Är också ute efter någon slags vattentät mp3-spelare men tyvärr funkar denna mp3 endast under vatten

  • pjoter

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 10:18

    min kondomlösning slår de är med hästlängder jue. aldrig fel att ha en kondom med sig till habo. Stället kryllar ju av kitechicks som inte vill annat än å dra in en bland buskarna bredvid bajamajorna.

    Sen är det nästan läskigt att aftonbladet skriver om det som någon nyhet. Va minst 1,5 år sen jag var inne å kollade på den där grejen.

  • skotten

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 11:27

    hey if you can trust a condom to stop your best friend from falling off, then you can trust your mp3 player to it lol….

    By the way Peter, you looked really confident with a C kite the other day, landing big ass kiteloops!!… could it be that you will make a change over one day??

    Tony

  • pjoter

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 11:54

    haha.. tack. 🙂
    jo vem vet kanske blir att byta till c-kites igen. e ju skönt å köra helt klart. speciellt när nån annan bär den, pumpar den, startar å landar så man bara kan ta över den i luften å köra lite. 🙂

    Men jävlar vad jag skrotade då jag vände å trodde de fanns mer depower. 🙂

  • skotten

    Medlem
    21 augusti, 2006 vid 12:24

    haha, yeah its only the most hardcore of us that dont rely on depower. Bow kites are for noobs that get scared easily… I mean none of us do this because its safe, right?

    Tony

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing dags för peter att slänga kondomen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.