• dakine sele

    Publicerad av oldschool på 25 mars, 2005 vid 15:38

    är det någon som vet om någon av surfbutikerna säljer dakine selar? har inte själv hittat nån butik som har dem. mest np å prolimit överallt!!

    surfslusken svarade 19 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • the_novice

    Medlem
    25 mars, 2005 vid 16:21

    Prolimit har ju goa grejor, vad skall du ha DaKine till? grin.gif

  • oldschool

    Medlem
    26 mars, 2005 vid 11:48

    varför bryta en vinnande koncept smile.gif

    faktum är att dakine gör jävligt sjysta selar men ingen verkar ta in dem!!!

  • the_novice

    Medlem
    26 mars, 2005 vid 12:38

    Visst gör dem bra grejor, har bla kört med deras justerbara linor, men jag tycker nog att prolimit är minst lika bra om inte bättre… wink.gif
    DaKine finns bla här men england har ju lite höga priser; http://www.surfstore.co.uk/acatalog/Da_Kine_Harness.html

  • ola_p

    Medlem
    26 mars, 2005 vid 16:34

    Vad jag vet så är det få butiker som tar in dakine selar, mest eftersom de är ganska dyra. Men om man ser till att vara ute i så god tid så att årets order inte är lagd så går det säkert att ordna.. Ring runt till dem som tar in dakine å kolla om dom inte kan lägga till en sele på sin order.

  • bohm

    Medlem
    30 mars, 2005 vid 21:48

    vill du va riktigt frän köper du en sån här

    4600400_xlg.jpg

  • ola_p

    Medlem
    30 mars, 2005 vid 22:02

    Njae, sittselar e för töntar… wink.gif

  • bohm

    Medlem
    30 mars, 2005 vid 22:14

    du får väl ha shortsen lite högre upp om du är rädd för att bli uppfattad som töntig…. smile.gif

  • charlieb

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 07:38

    Dakine gör riktigt sköna selar både Nexus och Thermo är supersköna. Föreslår att du beställer via nätet. Tänk på att du måste välja vilken krok du vill ha. Om du är osäker på storlek kan jag säga att jag kör med en Large och jag är 187 och näger ca 84 kg.

    Charlie

  • surfslusken

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 14:50

    Beställde en Dakine sele i “Midnightblue” från tyskland för ett par dar sen enbart för att den är så vacker. Ska rapportera om hur det gick och vad “vid dörren” priset till slut hamnade på så fort jag får den.

  • surfslusken

    Medlem
    31 mars, 2005 vid 17:59

    Svar till:


    faktum är att dakine gör jävligt sjysta selar men ingen verkar ta in dem!!!

    [/ QUOTE ]

    Jag lovar att ta in Dakines selar och Hängtampar senast till nästa säsong om inte nån annan fixar det före. Selarna är, om inte dom bästa, så iaf dom allra snyggaste grin.gif
    Och tamparna är i det styvaste som finns, blir inte sladdriga o slappa efter 10ggr.

    Hmmm… styva fortfarande efter 10ggr? Så e ju min me grin.gif grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.