Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö annandag påsk ?!

  • Dalarö annandag påsk ?!

    Publicerad av argulander på 23 mars, 2008 vid 14:08

    Ser ju bra ut på em, desssutom väntas plusgrader! (Var ju inga problem med 2-3 minsugrader igår vid Skälåker så det borde funka.) Sticker nog ut om prognosen håller, trots att kanske blir lite regn.

    Klas

    argulander svarade 16 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • argulander

    Medlem
    23 mars, 2008 vid 15:38

    Fituna är ett annat möjligt alternativ, ser ut att dra sig ganska mycket på syd. Ser inte ut att bli så mycket regn och 1-2 plusgrader på em enligt bla Theyr.

    Klas

  • p-malmkvist

    Medlem
    23 mars, 2008 vid 22:52

    Kommer nog åka till dalarö tidigt typ 10-11. Om jag inte måste jobba lite med ett projektarbete:frown:

  • argulander

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 00:13

    @P Malmkvist 453516 wrote:

    Kommer nog åka till dalarö tidigt typ 10-11. Om jag inte måste jobba lite med ett projektarbete:frown:

    Ser kallt ut vid 10-11 och vinden har nog inte kommit igång då enligt Windguru, jag satsar nog på att vara ute vid ca 13 tiden. Man får dock se hur det ser ut i morgon. (Hemma hos mig är det 11,5 minusgrader fn kl 01).

    Klas

  • electric

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 00:33

    @argulander 453522 wrote:

    Ser kallt ut vid 10-11 och vinden har nog inte kommit igång då enligt Windguru, jag satsar nog på att vara ute vid ca 13 tiden. Man får dock se hur det ser ut i morgon. (Hemma hos mig är det 11,5 minusgrader fn kl 01).

    Klas

    Här i Södertälje är det “bara” 9.4 grader. Se nu till att inte frysa ihjäl – vi vill gärna se dig på SWC (http://www.telgesurf.se) årsmöte på tisdag …

  • argulander

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 08:44

    @Electric 453523 wrote:

    Här i Södertälje är det “bara” 9.4 grader. Se nu till att inte frysa ihjäl – vi vill gärna se dig på SWC (http://www.telgesurf.se) årsmöte på tisdag …

    Tänkte inte frysa ihjäl men kanske blir det en sväng till Dalarö i em i alla fall, även om SMHI har skrivit ned prognosen något och hotar med syd. Dessutom verkar det enligt Windguru och Theyr komma en del nederbörd (snöstorm??) Får se hur det utvecklar sig. Fituna verkar inte vara något bra alternativ, har inte fyrhjulsdrift och det kan ju finnas risk att fastna på grusvägen ner dit, dessutom är det ju lite ödsligt och inte lika “safe” som Dalarö.

    Ser annars fram emot årsmötet i morgon.

    Klas

  • p-malmkvist

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 09:22

    Hoppar idag.. men framåt veckan verkar det se ljust ut. Några plusgrader och sydliga vindar.

  • argulander

    Medlem
    24 mars, 2008 vid 11:36

    Ser inte helt bra ut, blåser vid Landsort 12 m/s men Utö som ju ligger nära Dalarö har bara 4 m/s, dessutom ymnigt snöfall och klar risk för att bli ensam entusiast. Det får bli ett pass spinning i stället.

    Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö annandag påsk ?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.