Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö Askfatshamnen isfritt?

  • slim_jim

    Medlem
    17 april, 2013 vid 10:02

    Nix pix men jag är oxå nyfiken

  • slim_jim

    Medlem
    17 april, 2013 vid 10:07

    Vad fan är det här, kan man inte ladda upp en bild?
    Jaja, klicka på siffrorna så får ni prognos från Windguru Pro

  • slim_jim

    Medlem
    17 april, 2013 vid 10:09

    Vad fan är det här? Kan inte ladda upp en bild och kan inte redigera mina inlägg?!?!

    Jajaj, klicka på siffrorna så kommer bilden upp iaf

  • dr-masse

    Medlem
    17 april, 2013 vid 10:16

    Koll på en någorlunda nyligen uppdaterad iskarta så ser det ut som kompakt is i Askfatshamnen, men öppet på utsidan.

    http://www.itameriportaali.fi/html/icef/icemap_c.pdf

  • hanlar

    Medlem
    17 april, 2013 vid 11:15

    Usch då, men tackar för info. Får bli hemmasegling på Hallsfjärden tills det lossnar då.

  • dr-masse

    Medlem
    17 april, 2013 vid 11:32

    Såg en israpport på http://www.isplanket.com/ och då låg isen tydligen tjock på Horsfjärden 6 april, vilket väl talar för att det lär ligga is på insidan av Dalarö denna vecka. Borta till helgen efter lite SV och regn, månne?

  • ripper_70

    Medlem
    17 april, 2013 vid 17:29

    Var förbi Askfatshamnen i Söndags och då var det is i hela viken kanske 200m ut, men det bör ju gå rätt fort nu när det både är varmt och blåser…
    /F

  • malteaserr

    Medlem
    17 april, 2013 vid 21:46

    Var det någon som såg riddarfjärden idag på em? helvittan vad bra det såg ut för att vara mitt inne i stan. Abstinens…

  • peter-h

    Medlem
    18 april, 2013 vid 12:07

    Var på askfatshamnen idag ,isen ligger ca 50 m ut från piren eller mer som stora isflak, kan inte vara många dagar kvar innan man kan köra där / Peter H

  • marden

    Medlem
    18 april, 2013 vid 12:24

    Du skulle vart mig mig igår Peter! Kolla in min Facebook sida…
    https://m.facebook.com/?_rdr#!/henrik.mard.9?__user=100002355461365 :tongue:

  • peter-h

    Medlem
    18 april, 2013 vid 16:45

    Coolt !!Plattare vatten är svårt att få !! Nästan så att man inte vill att isen ska försvinna om man kan få såna fina förhållanden med hjälp av den . Du går lite kaxigt nära iskanten inte kul att få kastfall in i iskanten i den farten / Peter

  • herr-pelegrin

    Medlem
    19 april, 2013 vid 16:41

    Isen som förra helgen var flera dm på Horsan har nu ruttnat och ger sig vilken dag som helst. Det finns redan delar med öppet vatten. Vid kast med sten 15 meter ut från land gick stenen rakt igenom sörjan. Skärgårdsisarna försvinner nu.

  • wibair

    Medlem
    19 april, 2013 vid 22:17

    Åkte förbi med bussen idag och det såg ut som att isen endast låg nedanför den lilla ön i bukten. Dvs surfbart!
    Det lär vara helt borta inom några dagar.

  • malteaserr

    Medlem
    24 april, 2013 vid 18:54

    Någon som kan ge en update? Frusen som man är, kan man ju puttra runt i schweizerbadet om det är isfritt? Finns chans till vind på söndag. Ny bräda, nya ambitioner 🙂

  • wibair

    Medlem
    25 april, 2013 vid 08:42

    Det är helt isfritt nu. 😀

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö Askfatshamnen isfritt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.