Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö gick av stenhårt!

  • Dalarö gick av stenhårt!

    Publicerad av anonym-anvandare på 18 september, 2003 vid 15:27

    Jag var på Dalarö mellan 12 och 16 idag. Riktigt nice. Körde 4.5 med as bra drag. Krille körde 4.3 och vågis, när jag drog kom Johan, Fredrik och flera andra! Finaste dagen i Sverige för mig i år!

    /Erik

    dude svarade 20 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jeppe

    Medlem
    18 september, 2003 vid 15:41

    Hej!

    Vart på Dalarö seglar man?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 september, 2003 vid 17:19

    tja, utanför Askfats hamnen är helt ok flat water. man kan starta utanför pieren. grymt i dag! cool.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 september, 2003 vid 17:46

    Jag var ute vid Gålö/Oxnö mellan 11-15, körde 6,9, tyckte det gick fort ibland. Mätte vindarna, 4-6 m/s som lägst, 6-8 m/s i byarna, förmodligen mer längre ut på Mysingen. Är egentligen en plattvattenseglare (tillbringar somrarna vid en sjö) men gjorde mitt första hopp idag (ofrivilligt) när jag i hög fart passerade en knapp meterhög våg. Min första tanke var : nu kraschar jag, men lite förvånad plöjde jag vidare efter landning. Hmm mersmak!

    /Peter

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 07:57

    Brevik 14.00-18.00 av och på, av och på, av och på… 3-15 m/s och jobbigt dom f_n….kroppen värker….

  • dude

    Medlem
    19 september, 2003 vid 18:33

    Jag kom dit samma dag, torsdag, klockan sex och då hade det mojnat och jag hade inte lust att köra “ännu en 6.2-dag” så det var bara att åka hem igen. Man ska inte ha ett jobb helt enkelt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö gick av stenhårt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.