Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö i morgon

  • peter-h

    Medlem
    29 november, 2011 vid 18:10

    :santa:Hej ! Kan inte imorgon men ska försöka segla torsd vid ca 12 / Peter

  • electric

    Medlem
    29 november, 2011 vid 19:25

    Är det inte för mycket väst för Dalarö i morgon? Jag och en till funderar på Farstanäs (förstås); där går det i alla fall att köra ända upp till 270 grader. Torsdagen verkar också lovande!

    /Lars

  • bjornen

    Medlem
    29 november, 2011 vid 19:53

    Kan vara det men en del proggar visar sv fram till 12-13 sedan vridande till vsv-v. Kollar observationer i morgon.

  • isaac

    Medlem
    29 november, 2011 vid 22:44

    Jag funderar också på Dalarö. Kör ett par timmar från 8 och framåt om vindprognosen ser ok ut imorgon bitti.

  • bjornen

    Medlem
    30 november, 2011 vid 07:44

    Vi är 2st som åker dit och är där efter 9

  • electric

    Medlem
    30 november, 2011 vid 17:53

    Hur blev det på Dalarö? Beträffande Farstanäs höll i alla fall inte alls den goda prognosen. Visst fick vi lite planingar emellanåt med 6.0-6.2, men knappt så det var värt guppandet däremellan. Det var i alla fall vacker väder …

    Ni är det bara att hoppas på morgondagen (torsdag). Prognosen är i alla fall lovande, men …

    /Lars

  • christer-b

    Medlem
    30 november, 2011 vid 18:47

    Jag kommer nog att segla i Dalarö imorgon torsdag, kommer ca 13.

    Peter H, vi syns förhoppningsvis då.

    /Christer

  • isaac

    Medlem
    30 november, 2011 vid 19:15
    Electric;676494 wrote:
    Hur blev det på Dalarö?
    /Lars

    Hade fullt tryck i 5.3 mellan 9 och 10. Sen verkade det droppa en aning. Vi var 4 vindsurfare där när jag lämnade.

  • marden

    Medlem
    2 december, 2011 vid 09:53

    Var det någon ute i går eftermiddag ?
    Jag var i närheten av dalarö och där var byarna nått extra,knappt upplevt sånt tryck i sthlm ..?

  • marden

    Medlem
    2 december, 2011 vid 09:53

    Var det någon ute i går eftermiddag ?
    Jag var i närheten av dalarö och där var byarna nått extra,knappt upplevt sånt tryck i sthlm ..?

  • bjornen

    Medlem
    2 december, 2011 vid 14:18

    Någon som ska segla i morgon på dalarö?

  • electric

    Medlem
    2 december, 2011 vid 15:20
    Mården;676608 wrote:
    Var det någon ute i går eftermiddag ?
    Jag var i närheten av dalarö och där var byarna nått extra,knappt upplevt sånt tryck i sthlm ..?

    Jadå, vi var tre i Södertälje som körde på stamstället Farstanäs torsdag kl 12.30-14.30. Körde 5.0-5.7. Håller med om att det var ett enormt tryck i byarna – ibland var man minst sagt väldigt överriggad – men ändå inte fullt lika mycket som i söndags. Men väldigt bra var det!

    Huruvida vi kör i morgon lördag eller inte beror främst på temperaturen (det börjar bli kallt …). Nog med vind verkar det ju i alla fall bli på e.m.!

    /Lars

  • bjornen

    Medlem
    3 december, 2011 vid 19:21

    I morgon då, någon?

  • christer-b

    Medlem
    3 december, 2011 vid 19:56

    Mården:
    Jag var ute i torsdags en kort stund vid ett tiden men det blåste för mkt för mig med 4,7.
    Däremot var freestylekungarna Peter “Spock” och Tomas “Shaka” ute och dominerade som vanligt.

    Får se om de blir någon segling imorrn om det inte är för kallt.
    Christer

  • wibair

    Medlem
    3 december, 2011 vid 22:40

    Jag och en till tänkte dra till Dalarö runt 08:30 imorgon. Vi utgår förmodligen från stranden.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö i morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.