Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö idag (2011-05-25) !

  • nonnos

    Medlem
    25 maj, 2011 vid 09:53

    Sorry, ändrat mig då det verkar som vinden vridit över mer på vsv/v och prognosen bekräftar detta. Blir Närlunda istället. Hade gärna ändrat titeln på tråden om det var möjligt. Hoppas vi ses!

  • jox

    Medlem
    25 maj, 2011 vid 10:51

    Kan man få en liten update om hur det ser ut? Funderar på att dra mig mot Närlunda också…

  • electric

    Medlem
    25 maj, 2011 vid 11:03

    Några av oss (jag, Hanlar, Kristofer, möjligen nån mer) drar till Farstanäs nu i e.m. Det är perfekt riktning (VSV) och styrka (medelvind 10 m/s vid närbelägna Brandalssund, i stort sett lika med vad Landsort har!).

    /Lars

  • nonnos

    Medlem
    25 maj, 2011 vid 11:10

    Tyvärr ganska dött i närlunda nu verkar vridit lite mot SV, stor trasa som gäller (7+). Jag ger mig ut ändå då det är premiär. Kan uppdatera om det kommer igen.

  • nonnos

    Medlem
    25 maj, 2011 vid 11:59

    Har precis guppat en runda med stora brädan och 6,4 segel. Inget vidare, kommer byar så man kommer i stropparna ibland. Hoppas på ökande vind, hoppet är det sista som överger en…

  • svenne

    Medlem
    25 maj, 2011 vid 12:08

    Du skulle ha varit där imorse. Då blåste det apa. 🙂

    EDIT: Åk till Rasta och kolla.

  • maca

    Medlem
    26 maj, 2011 vid 12:25
    nonnos;656725 wrote:
    Tyvärr ganska dött i närlunda nu verkar vridit lite mot SV, stor trasa som gäller (7+). Jag ger mig ut ändå då det är premiär. Kan uppdatera om det kommer igen.

    Ah, det var du som gick ut när jag och vinden la av 😉
    Jag fick iaf kört fristajl med fullt ställ 6.2 och sen 7.1 i någon timme . Nöjd att bara va ute på vattnet en stund medans nybakade lillebror hade amningskoma

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö idag (2011-05-25) !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.