Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö på söndag?

  • Dalarö på söndag?

    Publicerad av lars_e på 21 oktober, 2006 vid 13:42

    Någon mer som tror det kan bli vind runt Stockholm imorgon?
    Sydväst spår de så Fituna kan ju fungera också, men Windguru tror på lite mer vind vid dalarö…

    bjornen svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • bjornen

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 14:18

    Jag provar gärna en gipp på dalarö

  • jaz

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 14:53

    Var hade du tänkt segla på dalarö för bra spot för sv-vind?

  • bjornen

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 15:00
  • bopung

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 15:14

    På Dalarö parkerar man vid askfatshamnen. Segling på sv brukar funka bra men frågan är om vinden blir tillräcklig imorn.

  • bjornen

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 19:51

    Någon som åker till dalarö eller fituna i morgon ?

  • lars_e

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 20:12

    Jag kollar Askfatshamnen, är där runt 11. Grymt sugen efter 3 veckors förkylning. Tyvärr har den inte gått över helt, men nån timmes körning ska man väl klara :crazy:

  • bjornen

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 20:24
    Lars_E wrote:
    Jag kollar Askfatshamnen, är där runt 11. Grymt sugen efter 3 veckors förkylning. Tyvärr har den inte gått över helt, men nån timmes körning ska man väl klara :crazy:

    Då provar jag också dalarö imorgon. Jag kommer dit vid 11 om inget katastrofalt händer med prognosen.

  • argulander

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 20:26

    kollar nog Fituna i morgon em om prognosen (5-9 SV på em SMHI-båtvädret) håller i sig. 9,7 borde väl kunna räcka ? Klas

  • bopung

    Medlem
    21 oktober, 2006 vid 21:38

    sitter med 7,2 om största segel. väntar till imorn lunch innan jag bestämmer mig om jag drar till dalarö. just nu gör vinintaget det omöjligt att åka tidigt på morgonen. Hoppas på bra vind på eftermiddagen så att man får surfa lite. Varför sitter jag här och skriver när jag har 6 gäster hemma???…

    Troligtvis för att jag är jävligt sugen på att surfa.

  • bjornen

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 14:47
    Lars_E wrote:
    Jag kollar Askfatshamnen, är där runt 11. Grymt sugen efter 3 veckors förkylning. Tyvärr har den inte gått över helt, men nån timmes körning ska man väl klara :crazy:

    Såg att du planade några gånger 🙂 , kunde ha fått vara lite mer vind idag 😡

    //Björn

  • lars_e

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 17:34

    Det ökade efter kl 14, lite till o från, men blev inget jättedrag. 7.2 fungerade ett tag på eftermiddan såg jag. Du skulle ha varit kvar ett tag till 😉

  • bjornen

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 17:41

    @Lars_E]Det ökade efter kl 14, lite till o från, men blev inget jättedrag. 7.2 fungerade ett tag på eftermiddan såg jag. Du skulle ha varit kvar ett tag till -)[/QUOTE wrote:

    Vaf….n !!! Du ser, det behövs bara att någon drar eller riggar av så brukar det bli bättre. Varsågod ! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö på söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.