Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Där sprack sommar budgeten då….

  • Där sprack sommar budgeten då….

    Publicerad av wiberg på 18 juni, 2005 vid 18:13

    Vad ska man säga.. katastrof helt enkelt.

    Jag var ute och seglade på lantstället igår med mitt relativt nya simmer fly 03, det funkade ganska bra men vinden kanske var lite taskig men tidvis planing.
    Helt plötsligt när jag drar upp riggen efter ett fall så ser jag till min fasa jätterevan hugo rakt över seglet från latta till latta confused.gif

    Det känns ruggit surt när det är den 3dje gången jag seglar seglet och jag såg inte ens vad som hände med det.
    Jag hade ju planerat att leva på vatten och bröd hela sommaren efter detta segelköp, men kan man segla så är man glad, men nu då?

    Går sånt här på garanting? Vad kan man göra åt det?

    tdk svarade 18 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lliinnuuss

    Medlem
    18 juni, 2005 vid 19:42

    tror inte garantin gäller… men kolla vad en segelmakare tar för att fixa det, har för mig att det inte är “överdrivet” dyrt att få en ruta utbytt. detta om inte vår (fattigas) bästa vän, silvertejpen är tillräckligt.

  • jakob_s

    Medlem
    18 juni, 2005 vid 22:53

    Du måste ju ha varit in i seglet med krok, fena eller kropp !?!
    Trist är det..

  • tdk

    Medlem
    19 juni, 2005 vid 09:45

    Betalade typ 500:- för en sån mannöver..:) Helt ok tycker jag! Det va dock 2 årsedan nu..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Där sprack sommar budgeten då….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.