Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DC Crack till er alla

  • DC Crack till er alla

    Publicerad av jonas-j på 7 april, 2002 vid 19:05

    HÄr kommer att crack att ladda ner till DC gör att man kan välja hur många gig man har på hårddisken

    voodoo svarade 22 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 april, 2002 vid 13:22

    öh,, vars?

  • joce

    Medlem
    9 april, 2002 vid 14:07

    verkar ha missat en länk lr fil=)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 april, 2002 vid 14:38

    vad är detta???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 april, 2002 vid 14:58

    Bry er inte. Detta är bara skit. Så att man kan fuska i ett fildelningsprogram på nätet, dvs ljuga om hur mycket filer man delar med sig. I hubbar som har någorlunda koll blir man utslängd direkt, eventuellt blir man IP-bannad (kan ej komma in igen).

  • joeithafish

    Medlem
    10 april, 2002 vid 18:08

    Snacka surf istället!
    DC crack ip nummer HUB cp++ kan dra här ifrån!

  • storm

    Medlem
    10 april, 2002 vid 18:11

    Jasså
    å vem e du å bestämma det?

  • joeithafish

    Medlem
    10 april, 2002 vid 18:18

    jag skriver vad jag vill! har du kommit upp i planing med långedragsjullen?har du det, va? /Långedrag 2002 home of the DC Crack………….

  • jonas-j

    Medlem
    10 april, 2002 vid 19:39

    Ojoj, han måste ta åt sig när du skriver sådana meddelanden. Man märker ju att du skriver vad du vill men vad tjänar det till, lönar sig inte tror jag men men…
    Jag tror nästan han har gjort det….eller vet du vad det är för båt?? Sluta snacka segelbåtar här här skulle det väll snackas surf eller hur var det…. Ta och knip

    /Jonas

  • storm

    Medlem
    10 april, 2002 vid 20:40

    Oj flåt.
    Men om du hängt med lite bättre så va det så här att det va ngn klok å påhittig person som kom på det här att vi kunde starta en surfhub på dc för att sprida surffilmer musik etc. Men då sa ngn annan person ack nej dc suger för man måste ha så stora hdd. Å då va min kompis så snäll å gav ut ett crack för alla dem som inte har det allra senaste. De kanske lägger pengarna på viktigare saker typ: surfsaker. Förresten har du fått upp technopråmen i planing ännu?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 april, 2002 vid 10:31

    Man ska inte bara ha en stor hdd, man måste också ha något, för traders, värdefullt. Dessutom är det superolagligt, igentligen, vem lägger ut tex 70GB med pirat kopierad mjukvara till allmänheten, då är man inte riktigt funtad. Ok om man har tex en anonym FTP server men här snackar vi ens egen hdd och ens eget IP nr. MEN det finns hubbar idag som inte kräver att man delar ut några av sina filer. Och om alla är överens om att använda just den hubben så går det utmärkt att byta surf filmer och foton utan crack. Alternativet är att man startar en FTP server, det kräver inte heller att det är en massa surfare uppkopplade helatiden för att få tag i bildera/filmerna som man vill se. En ftp med en recive/upload katalog och nån som sköter strrukturen är allt som behövs. ENKELT skit i DC och skaffa en FTP!

  • voodoo

    Medlem
    11 april, 2002 vid 11:52

    Det finns ALLTID sätt om man vill undkomma att visa sitt riktiga IP nummer, tex så enkelt som att anv. proxies!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DC Crack till er alla

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.