Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing de snöööööar

  • de snöööööar

    Publicerad av niklas_s på 28 november, 2005 vid 16:21

    section-8 hashpulk-session har premiär. ner å spika ihop railen bara. bilder kommer väl upp så småningom kan tänkas. kan ju frästa lite me nån höjdpunkt från förra året

    jps svarade 18 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • ian

    Medlem
    28 november, 2005 vid 16:30

    jäää, blir ut o feta. tack för att du varnade mig för taggbusken förra gången nikke smirk.gif

  • styret

    Medlem
    28 november, 2005 vid 16:38

    varför blir det alltid såhär… så fort det är kallt får vi se en nästintill naken lång och blek ian i tveksamma plagg…
    men det värsta är att det sågott som alltid verkar vara helt utan alkohol i blodet, och det är vad som skrämmer mej riktigt mycket.

  • 7503

    Medlem
    29 november, 2005 vid 08:22

    Ian alltid lika bäst, med sina hemmjorda Jäkeas. Bra att bjuda på sig själv. Blir sugen på Hemmsedal, fast med ett Thermo kit på kroppen. Hur går det med filmen, å min kamera.
    André

  • ian

    Medlem
    29 november, 2005 vid 09:40

    det hela grundas i att jag är ganska lång och blek. vidare beror det på att jag hänger med sjukt lyckade människor medan jag själv är rätt misslyckad vilket leder till en kosmisk obalans av oroande proportioner. för att rädda världen från omedelbar undergång måste jag därför hitta något jag gör bra.därför består mitt kompisgäng nu av nikke som är bland de bästa i vindsurf, flip som är bland de bästa i kitesurf, rimoe som är bland de bästa i skate och undertecknad som är bland de bästa i att göra allt ovanstående halvdant i badbyxor.

  • ian

    Medlem
    29 november, 2005 vid 09:46

    mään, nikke har klippt ihop från din film o det blev fett! stort tack. kameran har jag inte sett men antar att han sålt den för att ha råd med skulderna till surfcompaniet wink.gif

    just nu (sedan ett par veckor, månader?) väntar vi i princip bara på filmen från kallito sen blir det rocknroll. vi uppmanar även kalle till en hälsosam cykeltur hit med skivan!

  • stang

    Medlem
    29 november, 2005 vid 12:27

    grin.gif *asgarv* grin.gif

    Det är tur att vissa kan fungera som motvikt i universums vågskål!!! Hur skulle det annars sluta laugh.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 november, 2005 vid 15:17

    Tja man
    Kul att folk vågar sticka ut cool.gif Ses på vattnet, snart…
    Kelso

  • hakman

    Medlem
    29 november, 2005 vid 19:19

    Helt sanslöst Ian, ibland får du bara till det, och ibland inte. Denna gången var det nog lite av båda. Störtskönn analys av dig själv i alla fall.

  • svenne

    Medlem
    29 november, 2005 vid 21:07

  • ian

    Medlem
    29 november, 2005 vid 21:12

    indeed smirk.gif

  • jps

    Medlem
    29 november, 2005 vid 21:18

    Inga kommentarer om motivet men här finns lite artistisk ådra i alla fall!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing de snöööööar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.