Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Defi Wind – resesällskap

  • Defi Wind – resesällskap

    Publicerad av bjornen på 23 april, 2013 vid 17:50

    Ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag fick ett riktigt tråkigt samtal av Mick som berättade att han inte kommer att kunna åka. Defi Wind har för mig varit en stor dröm i flera år och jag vill verkligen inte missa denna chans. Ett alternativ skulle vara att åka själv men det känns inte särskilt lockande med 250mil enkel väg utan avlösning eller någon att prata med. Finns det någon som vill hänga på? Vi kör min Passat och rum är bokat på B&B i princip på stranden i Gruissan. Jag kan hjälpa till med registreringen till tävlingen och stå för halva registreringsavgiften. Övriga utgifter delar vi på. Resan är 6/5 – 13/5 Skicka ett meddelande så kan jag berätta mer eller läs här http://agenceilago.com/DEFIWIND2013/Book%20Riders%20DW%2013_GB.pdf

    getwet svarade 11 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • surfan

    Medlem
    23 april, 2013 vid 18:03

    så tråkigt hoppas det löser sig ! ta med getwet !!!

  • badjanne

    Medlem
    24 april, 2013 vid 04:58

    Lägg en länk på Hollänska eller Danska forumet. Finns kanske någon där du kan dela med. Testa även GP3S forumet

  • mick

    Medlem
    25 april, 2013 vid 21:44

    Jag bjuder på anmälningsavgiften + 2000 spänn i soppapengar till den som gör Björnen sällskap. Jag kan också låna ut 2012 års Falcons och Warps i alla behövliga storlekar inkl. tillbehör.

    Kom igen nu! Åk med Björnen! Det blir er livs surfresa!

    Imorgon skall min skitrygg röntgas igen. Blir förhoppningsvis operation snart. (Ganska exakt ett år sedan sist)

  • bjornen

    Medlem
    26 april, 2013 vid 08:52

    Mick du behöver inte lägga ut några pengar. Shit happens! Nästa gång är det min tur. Se till att bli frisk i stället!

  • getwet

    Medlem
    26 april, 2013 vid 10:00

    Nä vet ifan om jag törs åka med björnen, jag bryter bara benen när han är med…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Defi Wind – resesällskap

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.