Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Delar till Streamlined förlängare i Sverige?

  • Delar till Streamlined förlängare i Sverige?

    Publicerad av ath på 28 juli, 2011 vid 15:46

    Säljer någon Streamlined förlängare i Sverige nuförtiden? Har tappat ringen (surprise) till en av mina förlängare.

    Surfers ser ut att ha slutat sälja dem, de har endast en std på rea på sin hemsida (och verkar inte svara i telefon idag). Surfers Öland har inga delar.

    fox svarade 12 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • sebbe

    Medlem
    28 juli, 2011 vid 16:31

    testa igen att ringa surfers, tror att de har kvar reservdelar.
    Lycka till

  • jesper-b

    Medlem
    28 juli, 2011 vid 21:54

    Nya superduper HSM förlängaren har likadan ring (fast silver i stället för svart). Vill du ha en sådan – hör av dig! /JB

    (0733-169000)

  • dr-masse

    Medlem
    29 juli, 2011 vid 09:53

    rdm-ringar till Streamlined är svårt att få tag i… jag hittade i San Francisco! Surfers har inte några, dessvärre.

    Har kanske en extra… men den lär jag nog behålla. Jespers alternativ låter utmärkt bra!

  • ath

    Medlem
    30 juli, 2011 vid 17:39

    Tack alla. Jag hör av mig till dig Jesper.

    Btw Undrar varför ingen säljer Streamlined? De är ju rätt bra.

  • dr-masse

    Medlem
    30 juli, 2011 vid 22:02

    Streamlined är bra. Dessvärre så lämnar väl logistikmaskinen och leveransprecisionen (som mycket annat i vindsurfingvärlden) en del att önska. Är i princip ett enmansbolag, lyckat på vissa sätt, men mindre lyckat på andra…

  • surfslusken

    Medlem
    31 juli, 2011 vid 01:17

    Vad jag fattat det som (dvs inga garantier på sanningshalt) är att dom gamla (dom som va bra) Stremlined förlängarna va för dyra att tillverka för att de skulla finnas ekonomi i de hela. M a o vi vindsurfare är lika kassa som alla andra konsumenter, vi är för gnidna att pröjsa för kvalite o prestanda. Se bara Kela Pro förlängarna, folk vill tydligen inte hosta upp 1,2-1,3Kpix för de bästa som går att få, men pröjsar glatt 60% av de för sönderborrade kinesiska standard “kolfiber” rör.
    Lika väl som att Gösta vindsurfare glatt går in i butiken o daskar fram 12-17Kpix för en standard Kobra bräda, men aldrig skulle få för sej att dra 1500 Euro på kortet för en skräddarsydd custom bräda i material som Kobra fabriken knappt vågar nämna i broshyrerna.

  • fox

    Medlem
    31 juli, 2011 vid 10:59

    Kolla på Murrays, lagerför hela streamlinedsortimentet. Har handlat av dom flera gånger, suverän service & leverans.
    http://www.murrays.com/windsurf/windsurf.html
    http://www.murrays.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=W-U&Store_Code=MS

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Delar till Streamlined förlängare i Sverige?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.