Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demodag i Malmö, söndagen den 3:e september!

  • fredde

    Medlem
    2 september, 2006 vid 15:10
    Fesen wrote:
    Fredde wrote:
    asså grabbar… vid torson finns där inga gräsytor… och de som ni menar är ju de som är bäst anpassade är hundrastplats…
    Hade nog varit till fördel att vara vid handikapsbadet… Om det nu överhuvudtaget går med vinden som är på g

    Bara ett tips…

    Personligen har jag faktiskt inte varit på platsen tidigare….så jag skall inte uttala mig om den. Men…jag vet att det är på/vid/whatever hundrastplats.
    Men enligt säkra källor så skall det duga för enklare demo…

    Alltid trevligt med tips på andra kanske bättre lämpade platser. Handikappsbadet….vart ligger det? (Å nu vet jag det eftersom jag kollat upp det redan :). )

    //Robban

    Jaja vi behöver nog inte vekla in det så mye… Tror inte det kommer va nått bättre imorgon när det är S-SV
    Möjligtvis bara aningen Hundfriare… Finns en del jyckar i den här staden och där få de ränna lösa blad kites… hmm.. its up too you….

    Fesen wrote:
    skotten wrote:
    haha, can you kiteboard in the skatepark??? that has to be a first!

    Hmmm…is there a good one around?! 🙂

    E du seriös medden frågan?:)

  • fesen

    Medlem
    2 september, 2006 vid 15:31
    Fredde wrote:
    Jaja vi behöver nog inte vekla in det så mye… Tror inte det kommer va nått bättre imorgon när det är S-SV
    Möjligtvis bara aningen Hundfriare… Finns en del jyckar i den här staden och där få de ränna lösa blad kites… hmm.. its up too you….

    Vi har haft demodagar på Gärdet i Stockholm flera gånger…gott om hundar där med. E som att köra slalom 🙂 Hittills har vi klarat kiterna ganska bra…dock inte helt utan närkontakt 🙂

    Fredde wrote:
    Fesen wrote:
    skotten wrote:
    haha, can you kiteboard in the skatepark??? that has to be a first!

    Hmmm…is there a good one around?! 🙂

    E du seriös medden frågan?:)

    Tja…personligen skulle jag kanske inte testa just i morgon. Men jag har åkt inlines i en del skateparker genom åren…så hittar man något fint betonglandskap någonstans där kiten skulle kunna segla fritt…tja…varför inte. Vem vill leva för evigt? 🙂

  • hugeo

    Medlem
    2 september, 2006 vid 16:44

    fan va gay!!!! jag drar o kör vågor med melker jag! pissa ner er

  • fesen

    Medlem
    2 september, 2006 vid 23:12
    HugeO wrote:
    fan va gay!!!! jag drar o kör vågor med melker jag! pissa ner er

    Pissar bara i våtdräkten…

  • fesen

    Medlem
    3 september, 2006 vid 07:15

    Vill bara rapportera att justn nu så är det ganska torrt här. Solen skiner igenom ibland…och enligt prognoserna så klarar vi oss eventuellt från tyngre regn tills klockan 14-15 någon gång. Men…vem litar på SMHI egentligen 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demodag i Malmö, söndagen den 3:e september!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.