Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den perfekta sommarstugan!

  • staffomania

    Medlem
    10 februari, 2016 vid 16:05

    Jo den har varit till Salu länge nu och man kan tycka det är konstigt att ingen pungat ut pengarna för den än då läget är riktigt grymt. Har hyrt den några ggr och den är riktigt fin.

  • john1

    Medlem
    10 februari, 2016 vid 17:15

    Det är väl lågt vatten där och därför svår att sälja?
    jj

  • sailortrash

    Medlem
    10 februari, 2016 vid 18:48

    @staffomania 738207 wrote:

    Jo den har varit till Salu länge nu och man kan tycka det är konstigt att ingen pungat ut pengarna för den än då läget är riktigt grymt. Har hyrt den några ggr och den är riktigt fin.

    jag 6 millar är ju som hittat för sommarstugan!

  • surfing_is_great

    Medlem
    12 februari, 2016 vid 16:37

    Hade jag haft lite mer fritid och kanske lite närmare pensionsåldern så hade jag ialf gjort en kostnads och intäkskalkyl, men lite aggresivare marknadsföring så kan du säkert ha en relativt hög beläggning på båda husen, polacker och tyskar kan du ju även hyra ut till! Med 2 hus kan du hyra ut till 2 sällskap samtidigt eller 1 sällskap medans man själv bor i stora huset!

    Staffomania, vad har du betalat för en vecka hur vem kontaktar man om man vill hyra?

  • gustav1980

    Medlem
    12 februari, 2016 vid 17:01

    @surfing_is_great 738223 wrote:

    Hade jag haft lite mer fritid och kanske lite närmare pensionsåldern så hade jag ialf gjort en kostnads och intäkskalkyl, men lite aggresivare marknadsföring så kan du säkert ha en relativt hög beläggning på båda husen, polacker och tyskar kan du ju även hyra ut till! Med 2 hus kan du hyra ut till 2 sällskap samtidigt eller 1 sällskap medans man själv bor i stora huset!

    Staffomania, vad har du betalat för en vecka hur vem kontaktar man om man vill hyra?

    Jag betalade 6000:- per vecka för den mindre stugan, vi var fyra pers så det kändes väl hyfsat allright. Att låta grejerna ligga förberedda på gräset i väntan på vind är väldigt bekvämt 🙂

    Skicka pm så får du kontaktuppgift till tanten!

  • staffomania

    Medlem
    12 februari, 2016 vid 17:03

    Tror stora huset kostade 12 eller 13 för en vecka på sist vi funderade på att hyra. Men Var billigare innan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den perfekta sommarstugan!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.