Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den Stora Klagotråden

  • goose

    Medlem
    7 juni, 2010 vid 07:55

    Torö….? Har ni inte sett prognosen för västkusten? Jag har INGET inbokat i helgen, alla barn är friska och min twin väntar ivrigt med att bli av med sin oskuld……det måste bli SANT!!

  • dr-masse

    Medlem
    7 juni, 2010 vid 08:11

    Det kommer att gå av i hela landet. Var så säkra.

  • marangen

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 20:03

    Måste bara klaga lite. Torö slutet av juli var rätt najs – sen punka. Finns det nån gud som kan skänka en vettig helgprognos. För just nu är det så jävla mycket bajs.

  • malteaserr

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 20:48

    Ok, here we go

    Prognosen sa vind på förmiddagen, tog ledigt, försov mig, brassade iväg till skälåker, blåste storkuk när jag kom fram runt 10, kastar ur grejjerna ur bilen, riggar dåligt, får inte igen våtdräkten, skiter i det och tar grejjerna mot vattnet, halkar på gåsbajs, får ont i ryggen av knycken, plumsar en 50 meter för att komma bort från det grunda, kryssar två repor, full sula med 5.3, gör ett taffligt försök på vulcan, full sula men tappar planingen och tar höjd, kör över en sten, fenan spricker, punka…for the rest of the day…glömde även torra kalsonger så det blev tarzan style i jeansen, tröståt på macdonalds…

    MEN jag älskar vindsurfing…

  • svennebanan

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 06:10
    malteaserr;626344 wrote:
    …glömde även torra kalsonger så det blev tarzan style i jeansen

    Det där får du förklara närmare. Är det inte freeballs i våtdräkten eller?

  • alken

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 06:45

    Förra veckan hade jag väntat ett bra tag på vettiga vindar att köra med formulan (några andra brädor har inte varit att tänka på pga konstant vindbrist) När så äntligen det blir vind, ca 6 m/s från bästa möjliga riktning kör jag 10 minuter med bra tryck sedan brakar bomjäveln av… bara att simma in typ 500 m med brädan och ett 11.0 segel släpande fy fan… Efter den dagen har det sedan varit perfekt vind ett flertal gånger men jag har inte hunnit fixxa nån ny bom än och nu är semestern slut…

  • daffman

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 18:49

    Jag har inget körkort än, farsan är bara hemma på helgerna, morsan vågar jag inte åka bil med…inge brädsegling för mig inte.

    Köpte någon extra försäkring till min förra iPod…lämnade in den, 2 månader senare ringer en snubbe och säger att jag ska få hämta ut en ny, yay tänker jag, går dit och hämtar ut en ny, kommer hem och börjar ladda den,efter att ha lagt in lite musik drar jag iväg för att träna, slår på den och upptäcker att plattan är cp och inte reagerar på ‘snurr’.
    Imorgon blir det att lämna in den.
    I-Landsproblem ftw.

  • ludde_l

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 19:29

    Inte nog med att det aldrig blåser, nu måste man masa sig till jobbet ett helt jävla år innan nästa semester.

  • raask

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 19:31

    Var faaan är vinden?!

  • ludde_l

    Medlem
    21 augusti, 2010 vid 21:10

    Jaha, när det äntligen började blåsa så pajade man knäet. Säsongen är därmed över innan den knappt börjat. :frown::mad:

  • mr-jibe

    Medlem
    21 augusti, 2010 vid 21:58

    H*lvetesskiten till sommar börjar med tre veckor i nya sommarstugan, 2 dagar av de 21 f*cking dagarna som vi va där va bra, va faen, det brukar blåsa ballen av de näckande äckelpansionärerna. Sen kommer man hem till ett pissit edsviken där det inte blåser ett piss Helvetees jävla satskit, Palle “kuling”, nu kommer du hit ditt slödder!!!

  • slin

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 06:49

    Vadfan händer?? Igår morse farvaendsvaesendet visar på sw 10 vid lunch sw 12 för idag. Medddelar frugan att imorgon försvinner jag hela dan, jobbar röven av mig i trädgården för att hon ska tycka att jag e värd en hel dag. I går kväll farvandsvaesendet visar 6-8 ms men va fan? Nu på morgonen piss vind! Inte en jävla vindprog som går åt rätt håll. Åker väl ner till Habo och kollar men hoppas inte på något.

  • dr-masse

    Medlem
    4 maj, 2011 vid 15:26

    Det är dags igen. Svårt surfsug, katastrofproggar.

  • goose

    Medlem
    4 maj, 2011 vid 16:29

    och mardrömmen från fjolåret fortsätter…….

  • rrd

    Medlem
    4 maj, 2011 vid 17:37

    Kunde ha blivit nåt i viken på eftermiddan idag, och jag hade ett svagt hopp. Men det såg bara ut att funka med över 8 kvadrat så det blev den vanliga löprundan längs vattnet istället, och det säger väl det mesta…

Sida 12 av 14

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den Stora Klagotråden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.