Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den Stora Klagotråden

  • jester

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:10

    Life sucks, and then some!

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:12
    Dala Lama;585392 wrote:
    Det här måste va den sämsta tråden på hela jävla konfen under alla år som gått!!!!!!!!!!!!!!!!
    Om det gick skulle jag ge den 55555555 inverterade stjärnor.
    Massejävel

    Inte ens det klarar du. Fy fan vad patetiskt. Har du lyckats plana på twinsern ens, din jävla prylgalning. Köp 2010 års combat oxå, så skaru se va bra allt blir.

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:16

    och så måste man lura det här satans forumet så man kan få skriva med versaler, helvetes helvete Steffo!!

    VEM FAAAAAN HAR GETT TRÅDEN EN STJÄRNA? EN IRONISK JÄVEL SOM NU SITTER OCH SMÅLER ÖVER SIN STORA HUMOR. JAG SKALL TA REDA PÅ VEM DU ÄR OCH KLIPPA HÅL I GRENEN PÅ DIN VINTERDRÄKT.

  • rrd

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:19

    Med risk för att hela den urartade roastingtråden faller, kolla lördag…men den här typen av prognoser har vi sett tidigare, och hur tillförlitlig är den enligt din mening…

    Hallands Väderö-Nordkoster
    Prognosen utfärdad 2009-10-26 kl. 14:35

    Flerdygnsprognos
    Onsdag
    Nordost vridande till sydost, 3-6 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 7 m/s
    Torsdag
    Sydost, 7-10 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s
    Fredag
    Mellan sydost och syd, 6-9 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s
    Lördag
    Syd, 7-10 m/s ökande till 13-16 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:27
    RRD;585402 wrote:
    Med risk för att hela den urartade roastingtråden faller, kolla lördag…men den här typen av prognoser har vi sett tidigare, och hur tillförlitlig är den enligt din mening…

    Hallands Väderö-Nordkoster
    Prognosen utfärdad 2009-10-26 kl. 14:35

    Flerdygnsprognos
    Onsdag
    Nordost vridande till sydost, 3-6 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 7 m/s
    Torsdag
    Sydost, 7-10 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s
    Fredag
    Mellan sydost och syd, 6-9 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s
    Lördag
    Syd, 7-10 m/s ökande till 13-16 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s

    Hur man kan vara så in i h-e korkad att man i den enda tråd som är på väg att vara något som ens på avstånd närmar sig något som kan liknas vid “läsvärd” på den här satans konfen kan lägga in en prognos som denna är ju helt jävla satans makalöst.

    Är du sugen på stryk, eller? Jag skall hoppa jämfota med blyskor på din bräda nästa gång jag åker till västkusten bara för att markera hur satans elakt det är att ens i andra hand lova vind när vi båda fetvet att det inte finns en suck i helvete att det blir av.

    Och det vore ju så satans jävla typiskt om det blev vind efter att jag skickat ner hela jävla kol- och plastpaketet som kallas för “vindsurfingprylar” i fel container på återvinningen senare idag. Ironi är ju fucking bara fucking förnamnet.

  • spinout

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:27
    dr Masse;585389 wrote:
    Vafan gnäller du för?

    Om jag hade det ens i närheten så bra som du verkar ha det skulle jag kanske åtminstone kunna se en liten, liten svagt upplyst skylt som det stod “lycka” på längst bort i den här oändligt långa, kalla och kolsvarta tunneln som de kallar för livet.

    Du har ju bevisligen fått segla 42 minuter i vågor, på västkusten dessutom. Va fan är problemet?

    De e ju jävligt lätt att låtsasgnälla när man samtidigt håller på att spricka av stolthet för att man äger en twinfin, är “moderator” och har myglat upp sina Alohapoints till 52 och inte har några egna riktiga problem att komma med. Om du inte hade använt din moderatorstatus till att ta bort de riktigt sorgliga delarna av mitt inlägg hade du nog fått hålla käften nu.

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:33

    Klaga nu för fan inte på mina alohapoints. Det är det enda som håller mig upprätt. Hur fan har du fått 26 på 62 inlägg, va?!?!?!? Snacka om mygel. Jomenvisst, sörru.

    På snart en miljard inlägg har jag 52 aloha. DET är smärta. Vem är det som är patetisk looser här och därmed har rätt att gnälla? Jag har fan redan lagat min sopiga twinser för mer än jag köpte den för. Den där jävla brädlagaren finansierade nog hela sin tre-månaders lyxsemester i Portugal enbart på det. Satan oxå.

  • svennebanan

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 14:52
    dr Masse;585382 wrote:
    Eller så kan du klaga ordentligt på varför vindsurfindustrin envisas med att tillverka prylar för halva män med ballerinaskor och kropp som Paris Hilton och inte för de som faktiskt har något att lägga bakom spakarna.

    Jo jag har väl resignerat och lagt de där patetiska Torö vågseglardrömmarna på hyllan. Vet inte vad jag tänkte riktigt, men jag hade nog en naiv tro på att det verkligen blåste titt som tätt på Torö.

    Vad det gäller vindsurfingindustrins satsning på tungfotade så har den väl nästan kommit av sig innan den startade. Exocet plockar bort 118 modellen av Cross och XWave tappar 8 liter. Mistral bantar 20 liter på Syncron. Naish bantar sin All Terrain. Starboard gör en aggresive wave bräda på 122 liter med tuttlebox??? Jo jag hajjar vinken, kör slalom gubbdjävel. Jag har dock totalt köpförbud på GPS efter att ha visat bilderna på gubbarna på teamswespeeds hemsida för min fru. “De där människorna umgås du inte med, Peter”.

    Dessutom sålde mitt sillhuvud till farsa huset på Bjäre och flyttade till en bostadsrätt i Sollentuna. The horror! the horror!

  • m-c

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:02

    Varsågoda!
    /M

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:08
    svennebanan;585411 wrote:
    Jag har dock totalt köpförbud på GPS efter att ha visat bilderna på gubbarna på teamswespeeds hemsida för min fru. “De där människorna umgås du inte med, Peter”.

    Fan vad skönt att du gav speedfjantarna en skopa oxå. Det kan de behöva. Drar ju skam över sporten att någon som svept ett flak bärs på 20 minuter strax efter kan gå ut och köra 40 knop i någon jävla ankdamm.

  • fj69

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:14

    Nu har det hänt så inihelvete mycket skit på kort tid som jag orkar inte bemöda mig med att läsa. Men jag vill bara – för god ordnings skull – helt kort bemöta Challgren med Fuck You.

    Missförstå mig rätt nu Masse, även om du i grund och botten är en skentrevlig människa kom detta till uttryck på så vis att du – på ett enkom trevligt sätt – lät antyda att min film skulle varit “skön”. Något som följdriktigt gjorde mig riktigt förbanad! För detta ser jag ingen anledning att ursäkta mig, tvärtom! Och sen när angår mina brädöverväganden dig? Jag undanber mig recensioner av detta, även om jag kanske uttryckt tveksamheter över storleken. Jag blir bara så jävla less!

    Fet löneförhöjning fick jag nu också under tiden, helvete att man skall vara så jävla missförstådd egentligen, hatar ju mitt jobb! Ingen förstår mig!

    /F

  • svennebanan

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:15
    dr Masse;585417 wrote:
    Fan vad skönt att du gav speedfjantarna en skopa oxå. Det kan de behöva. Drar ju skam över sporten att någon som svept ett flak bärs på 20 minuter strax efter kan gå ut och köra 40 knop i någon jävla ankdamm.

    Ja den där fiktiva manligheten har ju inget att göra i ett modernt samhälle.

  • challgren

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:16
    dr Masse;585407 wrote:
    Klaga nu för fan inte på mina alohapoints. Det är det enda som håller mig upprätt. Hur fan har du fått 26 på 62 inlägg, va?!?!?!? Snacka om mygel. Jomenvisst, sörru.

    På snart en miljard inlägg har jag 52 aloha. DET är smärta. Vem är det som är patetisk looser här och därmed har rätt att gnälla? Jag har fan redan lagat min sopiga twinser för mer än jag köpte den för. Den där jävla brädlagaren finansierade nog hela sin tre-månaders lyxsemester i Portugal enbart på det. Satan oxå.

    87 inlägg per Aloha…du är patetisk. Drygt 4500 inlägg som du i snitt lagt 5 min på ger 22500 minuter på dina egna inlägg i denna sekt för inbördes beundran. Säkert en bråkdel av vad du lagt totalt. Men du är grym på inlägg. Pröva att lägga samma energi i framåtförsöken och vågridningen så har vi en ny världsmästare. Aloha betyder mycket…men inget i närheten av det du utstrålar eller det du någonsin kommer vara. I dina drömmar är du på Maui, men i verkligheten är du fast i träsket mellan dagis och jobb.
    Och jag då…vem är jag att döma dig. Jo, ja jag sitter här med mina miljonlån på en snart värdelös lägenhet i ett grått övervärderat Stockholm. Med platt-TV, fondvägg, iPhone, induktionshäll…side-by-side-kyl och sist men inte minst med tre segel under 4.5 i min segellinje. Vilken looser, vem lurar jag egentligen! Googlar boende och flygbiljetter till paradisöar som ändå bara kommer nås via videosnuttar på Vimeo genom mitt ruttna och dyra bredband på ynkliga 10mbit. Jag är fast i sjukgymnastens rehabövningar vars avsikt bara är att förnedra mig ytterligare på gymmet. Ett gym som jag förövrigt också betalat på autogiro senaste 5 åren och sammantaget antagligen är dyrare än alla mina bräd- och segelinköp…

    Life is a bitch and then you marry one…

    Och den här gången får du faan ingen smiley

  • jester

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:16
    Quote:
    Jag har dock totalt köpförbud på GPS efter att ha visat bilderna på gubbarna på teamswespeeds hemsida för min fru. “De där människorna umgås du inte med, Peter”.

    Du e för kass för att plats i Team SweSpeed! Så det är lika bra o sluta surfa helt i ditt fall.

  • dr-masse

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 15:20
    FJ69;585418 wrote:
    Nu har det hänt så inihelvete mycket skit på kort tid som jag orkar inte bemöda mig med att läsa. Men jag vill bara – för god ordnings skull – helt kort bemöta Challgren med Fuck You.

    Missförstå mig rätt nu Masse, även om du i grund och botten är en skentrevlig människa kom detta till uttryck på så vis att du – på ett enkom trevligt sätt – lät antyda att min film skulle varit “skön”. Något som följdriktigt gjorde mig riktigt förbanad! För detta ser jag ingen anledning att ursäkta mig, tvärtom! Och sen när angår mina brädöverväganden dig? Jag undanber mig recensioner av detta, även om jag kanske uttryckt tveksamheter över storleken. Jag blir bara så jävla less!

    Fet löneförhöjning fick jag nu också under tiden, helvete att man skall vara så jävla missförstådd egentligen, hatar ju mitt jobb! Ingen förstår mig!

    /F

    Jahaja. Hela den där onödiga jävla harangen bara för att skryta om att du fått en fet löneförhöjning på ett jobb du hatar, är ständigt missförstådd på och dessutom medvetet missköter genom att surfa runt här, uppdatera Kulingvarning och kolla prognoser från hela jävla dagarna.

    Tjena. Där rök ju all fucking trovärdighet i dina inlägg för evigt.

    Det enda “sköna” med din film är att den är så jävla misslyckad att till och med en sådan klåpare som jag känner mig som Ingmar Fucking Bergman i jämförelse.

Sida 3 av 14

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Den Stora Klagotråden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.