Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing depowerlopen?

• depowerlopen?

Publicerad av anonym-anvandare på 23 augusti, 2005 vid 10:08

Är det någon som har användning av/använder de ”gummi sprintar” man har i depowerloopen för att inte tappa ur den ur kroken? Jag fundrar på att klippa av den men tvekar då det anske finns någon bra anledning att ha den där.

unhooked svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • samhansson

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 10:48

Stekt fläsk med löksås

• sbjorne

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 10:48

Ööööhhh…. dom kanske e bra för att….öööhhh…inte tappa ur loopen ur kroken…..öööhh?? grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:02

ahh, bra då kan jag klippa av den och skicka tllbaka den till slingshot med ett meddelande om att de inte betalar så får de resten av kiten i en kartong eller så kan jag ritualloffra den på tippen i skanör

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:22

Svar till:

ahh, bra då kan jag klippa av den och skicka tllbaka den till slingshot med ett meddelande om att de inte betalar så får de resten av kiten i en kartong eller så kan jag ritualloffra den på tippen i skanör

[/ QUOTE ]

Det verkar vettigt.

• stebe

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 14:13

Vad är det som händer egentligen:::!?#

• unhooked

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 14:29

Har kar klippt penisen på min. Tveka inte iallfall om du kör unhooked. En annan grej jag har gjort på min andra bar är att gömma penisen bakom dendära grejen som skyddar qiuckrelisen, alternativ tejpa fast den. Svårt att förklara men utan penis så slipper då massa krångel att kroka in och ur.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing depowerlopen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.