Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Deprimerad!!!!!!!!!!!!!!

  • Deprimerad!!!!!!!!!!!!!!

    Publicerad av jfk på 2 augusti, 2005 vid 00:28

    Sitter här i Kristinehamn… full och deppad! haft snart 4,5 veckas semeseter men faaan INGET riktigt surf!!!!!!!!!! bara halv kassa dagar…. hur fan har övriga Väner surfare överlevt (om ni nu gjort det, vilket jag hoopas att ni har)… har tänkt mig neråt Varberg så fort vinden säger OK, men än har den inte kommit dit på helgerna vad jag vet?!
    Som sagt.. hur fan överlever man!!!!

    MVH Johan

    ps. förväntar mig kanske egentligen inget riktig bra svar på fårgan…. men kanske en del sympatier… buuhuhuhu vad synd det är om oss surfare ibland frown.gif

    anonym-anvandare svarade 18 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • dude

    Medlem
    2 augusti, 2005 vid 05:22

    Gå in på logsidor, typ http://www.owc.nu eller andras sidor som säger hur mycket de kört, så får du veta hur mycket du egentligen haft möjlighet att köra. Det är bara att kolla upp och åka iväg mera. Men det låter lite av dina skriverier som om du bara haft tillfälle att åka iväg på helgerna. Det låter ju inget bra, men det har funnits många tillfällen för freestyle även på helgerna. Kom igen nu, nu har du slappat i fyra och en halv veckor. Det är dax att komma iväg till lite surf!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 augusti, 2005 vid 09:53

    smirk.gifNej dette er nog verste sesongen på Vestkysten/Oslofjorden på mange år,men så har det vært ok i Danmark,men dårlig vår der og. crazy.gif
    Men nå kommer høsten!! smile.gif

    neon

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 augusti, 2005 vid 17:08

    Skit e vad det är. Lyckas alltid vara på fel tillfälle. Har förhoppningssurfat ett par dagar “det kommer nog vind”, med resultatet att jag blivit ännu surare. Nästa år blir det lättvindsgrejjer. Kan man inte få bidrag!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Deprimerad!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.