Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det blåser, det blåser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Det blåser, det blåser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Publicerad av viccone på 10 augusti, 2006 vid 10:48

    fast 5min regn satte käppar i hjulen. nu är det fan dött igen. vad är det som händer egentligen???? nu är det ju inte ens direkt sommar längre, kan det inte åtminstonde blåsa lite då? är deet verkligen förmycket begärt?
    Jag blir uppriktigt sagt galen!

    alexasu svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • hilding90

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 12:58

    håller med dig, de senaste veckorna och inte varit speciellt rockiga i en vindsurfares ögon, i alla fall inte i Lysekil där jag håller hus!

  • hakuna

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 14:09

    Sitter på jobbet på Särö och tittar ut på havet. Där körs det wakeboard på spegel…
    Nu är det dock bara 1 dag kvar på det här jobbet, sedan är jag ledig. Livet som konsult har sina sidor. Hoppas det börjar blåsa snart bara innan det ramlar in mer jobb!
    Det blir fixa med huset så länge, en rutten planka skall bytas och taket på altanen skall målas.

    Intresseklubben noterar.

    /n

  • henke201

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 14:16

    Körde förbi habo nu precis, ser ut att funka.. någon sugen?

  • viccone

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 14:28

    det verkar lite smålovande emellanåt men frågan är ifall det är ens egna sug som talar eller vad det handlar om. vindmätarna är iallafall inte på min sida. fast idag känns det lite som en sån där dag då det kan blåsa upp framåt kvällen. vad tror ni? klagshamn?

  • surf-maccan

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 14:42
    Viccone wrote:
    det verkar lite smålovande emellanåt men frågan är ifall det är ens egna sug som talar eller vad det handlar om. vindmätarna är iallafall inte på min sida. fast idag känns det lite som en sån där dag då det kan blåsa upp framåt kvällen. vad tror ni? klagshamn?

    Klagshamn, nej tyvärr. Jag tror inte det. Jag svängde in om för 10 min sen, blåste 4m/s:mad:

  • viccone

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 14:45
    Surf Maccan wrote:
    Viccone wrote:
    det verkar lite smålovande emellanåt men frågan är ifall det är ens egna sug som talar eller vad det handlar om. vindmätarna är iallafall inte på min sida. fast idag känns det lite som en sån där dag då det kan blåsa upp framåt kvällen. vad tror ni? klagshamn?

    Klagshamn, nej tyvärr. Jag tror inte det. Jag svängde in om för 10 min sen, blåste 4m/s:mad:

    Aj aj.

  • henke201

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 14:59

    Habo ser okej ut… en bit ut kan där säkert va mer tryck…

  • viccone

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 15:05
    Henke201 wrote:
    Habo ser okej ut… en bit ut kan där säkert va mer tryck…

    Det känns inte som det kan va så stor skillndad. vad menas med “okej”?

  • henke201

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 15:10

    okej är det när det är väldigt marginellt att de ska funka att surfa på 😛

  • viccone

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 15:11

    hehe ja men är det inte bättre än så är det no bäst i klagshmn. för det blåser fortfarande sydligt väl?

  • alexasu

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 17:40

    observera att när henke kör 5.0 kör alla andra 5.7. å vissa 6.6, hehe.

  • henke201

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 19:21

    observera att jag inte ens skulle kunna kört 6,3 idag 🙁 och då är de riiiktigt lite vind när jag inte kan köra de… Alex när kommer berättelsen förresten? och vi ses väll på lördag på klubben antar jag?

  • clemens

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 20:19

    lördag?! klubb?! öl?!

  • viccone

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 20:48

    är det i lomma det händer you guys or what?!

  • alexasu

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 22:04

    asså, det där med berättelsen överlåter jag till jonas (tönt). tror jag.
    angående hoolabaloot på klubben, så har jag bara hört om det på omvägar, vad kommer för folk?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det blåser, det blåser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.