Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing det börjar arta sig…

  • olandstoken

    Medlem
    15 december, 2009 vid 12:53
    superkassen;590935 wrote:
    ngn som fått sin HD Gopro? leveranstid?

    Står på deras hemsida att det är pre-order samt: “NOTE: Release of the new HD HERO cameras begins first week of November, 2009”

    polaren fick den på 10dagar.

  • norrman

    Medlem
    15 december, 2009 vid 13:25

    hade fortfarande vatt kul om nån kunde lags upp ett litet klipp för att utforska rediga kvaliten =)

  • gadget

    Medlem
    15 december, 2009 vid 20:14
    Danneee;591936 wrote:
    Har du fått din kamera Gadget? Vad slutade kalaset på, eller har den fastnat i tullen kanske? 😉 Intressant att se hur kvaliten blir när det inte är pimpad filmning från GoPRO själva…

    vetifan va fedfuckingex sysslar med.
    verkar som om fransmännen var sugna på den för det var visst där i några dagar och snurrade. Kommer imorgon, dock en vecka för sent…

  • gadget

    Medlem
    15 december, 2009 vid 20:17
    knapptor;591111 wrote:
    de har nog HD versionen med, men den verkar mest onödig tycker jag. Man ser ju bilden ändå:).

    ja usch va onödigt, själv kör jag fortfarande super-8 men funderar på att uggradera min stereo till en med kassettbandspelare nu. 😀

  • dadil

    Medlem
    16 december, 2009 vid 18:32

    jag fick min för en vecka sen och det var inga probs med tull etc från USA. blev 2400 med frakt. (inga 10% där.. fan, haha)

    kvallen verkar bra, men har inte hunnit testa så mkt än, hoppas hinna med lite i helgen och lägga upp…

    sjukt lo-tech UI, tänk dig en digital klocka från Hongkong -87! men jag gillar det, poängen är ju att det skall vara simpelt att rigga och trycka på rec, och det är det. huset verkar fetstabilt och en massa olika fästen och stativ.

    jag blev förvånad över hur liten den var, mindre än vad den ser ut att vara på bilderna…

  • cortex

    Medlem
    16 december, 2009 vid 20:04

    Fick min i förrgår också. Riktigt smidig liten pryl! Kvalitén blir helt okej, har inte hunnit testa speciellt mycket eftersom det är bäckmörkt när man kommer hem från jobbet. Men till helgen ska jag försöka hänga fast den på ett flygplan eller bil eller nå’t. 😀

    Håller med om att UI’t är riktigt sopigt. Eller… det är väl ungefär så pass “bra” man kan göra det med den sunkiga LCD-displayen och två knappar.

    Köpte min från Iceman. Fick den 2 dagar efter jag beställt.
    Lite dyrare än att ta den från staterna… men… “support you local dealer” ska ju funka åt bägge håll. :tongue:

    /Kaj

  • mat

    Medlem
    16 december, 2009 vid 23:13

    Ska också sälja min SurfHero Wide GoPro cam och uppdatera till HD. Nån som är intresserad? maila! mat[at]nordicsurfersmag.se

    bilder här: http://www.nordicsurfersmag.se/post/2009/09/30/TIPS-TEST-GO-PRO-NARCISSISTENS-VATA-DROM.aspx

  • nickenyfiken

    Medlem
    17 december, 2009 vid 14:53

    Ett annat tips: Vholdr ContourHD hjälmkamera

    Har använt denna hela sommaren då jag kört enduro, väldigt nöjd med den. Kan dock inte jämföra med GoPros kamera eftersom jag inte har nån erfarenhet av den… Ska prövas med kite på snö om ett par veckor. Däremot så skulle jag nog inte använda den i vatten. Nu har det kommit en som också filmar i 1080p (den jag har är 720p).

    Är ni student eller har någon student ni kan utnyttja kostar 720p versionen endast 1940 kr på http://www.dustinhome.se och 2406 kr för 1080p (med studentrabatt).

  • gadget

    Medlem
    19 december, 2009 vid 09:40

    Den är ganska “wide” iaf! :O)

  • dilbert

    Medlem
    31 januari, 2010 vid 19:39

    Jag fick min Gopro för en månad sen.
    Förra veckan kom en räkning från Fedex på 750:- för tull.
    Känns surt!
    Har ni också fått det?

    /Johan

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing det börjar arta sig…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.