Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing det tvärr dör från väst :-(

  • hanko

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 05:37

    O fanken!! kanske det för en gång skull är fördel att bo på ostkusten nu då..!? 17m/s i medelvind nu ute vid “min” kontrollstation..! Dax att packa…!

  • mangs

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 06:38

    Jäkla skit. Där fick man för att man tog sig upp tidigt trots att det är söndag… Det som skulle bli så gött idag.

  • lars_k

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 06:46

    Hmm scheisse…

  • p-eriksson

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 07:06

    Jobbigt 🙁 Vi har typ haft storm i Lund inatt, har hört en massa soptunnor flyga omkring och lät som om taket skulle slitas av… Så Lomma/Habo kanske blir nåt idag? Räknar med att se överriggade vindsurfare! =)

  • wind-lover

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 07:47

    @P.Eriksson 505165 wrote:

    Så Lomma/Habo kanske blir nåt idag? Räknar med att se överriggade vindsurfare! =)

    21 m/s i medelvind på drogden och varit det sen typ 5 timmar tillbaka, helt stört!

    🙂

  • p-eriksson

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 08:24
    wind-lover;505179 wrote:
    21 m/s i medelvind på drogden och varit det sen typ 5 timmar tillbaka, helt stört!

    🙂

    Hehe jo. Ska du ut nått idag? Vad kör du för segelstorlek i så fall? 😀

  • surfslusken

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 09:09

    @wind-lover 505179 wrote:

    21 m/s i medelvind på drogden och varit det sen typ 5 timmar tillbaka, helt stört!

    🙂

    Just!! Så va gör du hemma vid datorn??? De där me pojkvän, sprit, partaj osv e inge bra för surfen. Vi har kört 3,7a i Lejet sen halv 8 imorse!

    UT NUUUU!!

  • johnjrambo

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 09:15

    @Jalla 505152 wrote:

    Det är la bara att gå o lägga sig igen……….

    Japp gå o lägg dig nu gammle man o vila ut tills senare i eftermiddag då du skall sätta dig i bilen o joina oss i Beerlanda.

    Ge inte upp, det finns fortfarande hopp.
    Det är de jag har massor av nu när jag är på jobbet o igentligen slutar klockan 20.00 men har lyckats få permision på en halv dag, så någon gång mellan 14-1700 tänkte jag, Tdk, Mr.z dra oss till Beerlanda för ett tjockt mission.

    KOM O JOINA!!!:cool2:

  • wind-lover

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 16:34

    @P.Eriksson 505188 wrote:

    Hehe jo. Ska du ut nått idag? Vad kör du för segelstorlek i så fall? 😀

    Ja, var ute direkt efter ja skrev inlägget… Körde med hampus, jag körde 3.7 han 4.2, det var riktigt grymt! Lite för grunt där inne bara. 🙂

    @surfslusken 505198 wrote:

    Just!! Så va gör du hemma vid datorn??? De där me pojkvän, sprit, partaj osv e inge bra för surfen. Vi har kört 3,7a i Lejet sen halv 8 imorse!

    UT NUUUU!!

    Hahahaha vaaaaa….. 🙂 Gubbe!!! Säg inte för mycket nu, du är inte mycket bättre själv, jag vet nog din rackare!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing det tvärr dör från väst :-(

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.