Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DMI- farvandutsigter

  • DMI- farvandutsigter

    Publicerad av callep på 17 augusti, 2010 vid 17:22

    Är det bara jag som har problem med att titta på prognoskorten i telefonen? Jag har iphone och ända sedan dom bytte till det nya (grön-gula ) där man inte kan välja tid laggar bilderna..
    så frågan är, är det bara jag ?

    callep svarade 13 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • doc

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 19:08

    Nä, samma för mig. jag kan se de två första bilderna, inte mer. Helt ärligt fattar jag inte varför dom bytte alls. Jag tycker den gamla sidan var bättre på datorn också. Smidigt att klicka på det klockslag man ville åt.

  • surfslusken

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 19:23

    Va inte lessna, man blir inte gladare av o se prognoserna dom levererat på bra tag nu:(

  • lillhagen

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 20:39

    Samma för mig med, enstaka gånger så lirar det bra på iphonen men oftast funkar det inte alls…

    Har ni sett DMI prognos på torsdag för Kattegat, snacka om en jävla vindsnurra där Göteborg med omnejd ligger i mitten och inte får ett skit av vinden… En del vind i södra Halland, bra vind på norska sydkusten och en jävla massa vind på danska västkusten…

    Surfslusken det var annorlunda när du passerade mig bland vågorna utanför Trollskogen för ett par veckor sen och skrek att det var helt sjukt, då blåste det tamejfan! Mera sånt nu!

  • surfslusken

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 20:52
    Lillhagen;626339 wrote:
    Surfslusken det var annorlunda när du passerade mig bland vågorna utanför Trollskogen för ett par veckor sen och skrek att det var helt sjukt, då blåste det tamejfan! Mera sånt nu!

    Japp, då blåste på! Men de känns bara så jävla mkt längre än “nåra veckor sen”:(

  • electric

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 21:16

    Jag kunde inte låta bli att testa på min HTC Wildfire (Android). Det funkar, men animationen stoppas så snart jag börjar scrolla. Lite irriterande, men överkomligt.

    /Lars

  • skarabe

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:01

    Samma här, så jag gjorde en egen sida som hämtar in bilderna..
    http://www.df.lth.se/~kama/Surf/

  • basse

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:12

    Eller så kan man ju köra den underbara http://vindforiphone.webs.com där Niclas lagt upp alla timmesbilderna under varandra + lite annat godis.

    Kom ihåg att sidan med timmesbilder kostar ca 2,5 Mb vilket fort blir dyrt om du tex är i danmark. he he

  • callep

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:34

    Bra grejer basse!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DMI- farvandutsigter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.