Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DMI undersöker besökarna

  • DMI undersöker besökarna

    Publicerad av pure på 10 oktober, 2008 vid 06:26

    Gick in på DMI nyss och det verkar som om dom är väl medvetna om att det finns många utlänska besökare och då kanske framförallt från sverige. Jag klickade i att jag var dansk på resa utomlands så att dom fortsätter att ha en tjänst som accessas även utifrån danmark. Det kanske är diskuterat innan men varför har smhi så dåliga hemsidor och prognoser jämfört med DMI? Dom borde ju kunna samarbeta bättre tycker man eftersom det är statliga myndigheter..

    gnutten svarade 15 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kvabbso

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 06:46

    dom har la ett danskt FRA?

  • perkele

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 07:03

    @pure 506944 wrote:

    Gick in på DMI nyss och det verkar som om dom är väl medvetna om att det finns många utlänska besökare och då kanske framförallt från sverige. Jag klickade i att jag var dansk på resa utomlands så att dom fortsätter att ha en tjänst som accessas även utifrån danmark. Det kanske är diskuterat innan men varför har smhi så dåliga hemsidor och prognoser jämfört med DMI? Dom borde ju kunna samarbeta bättre tycker man eftersom det är statliga myndigheter..

    dom måste räkna oss i skåne som danskar, jag får inte upp denna…
    😉

  • gnutten

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 08:06

    @kvabbso 506951 wrote:

    dom har la ett danskt FRA?

    I Danmark har dom FRV istället!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing DMI undersöker besökarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.