• wakenils

    Medlem
    11 september, 2008 vid 15:26

    har kört där på ost tror jag, funkade
    nu verkar prognosen dock bli allt svagare så lite tveksamt om det är värt imorgon

  • brushanen

    Medlem
    11 september, 2008 vid 15:30

    Lurar På Att Dra Imorgon Bitti. Hör Av Dig Om Du Vill Hänga Med.

  • johnk

    Medlem
    11 september, 2008 vid 22:04

    Har Du Börjat Skriva Med Marketing-Versaler 24/7 Nu? Vilken Tid Imorgon? Blir Nog GränsFall Med Sjuan Alltså. Kanske Är Starkare På Hönö, Men Inte Min LyckoSpot So Far 🙂

  • henkeman70

    Medlem
    12 september, 2008 vid 11:15

    Har du inte fått ordning på din 12:a ännu John? Dom verkar sega dom där killarna du dealar med…

  • johnk

    Medlem
    12 september, 2008 vid 11:23

    @henkeman70 499200 wrote:

    Har du inte fått ordning på din 12:a ännu John? Dom verkar sega dom där killarna du dealar med…

    North accepterade inte reklamationen 🙁 Så nu får jag leta upp någonstans att laga den och köpa en ny bladder. Vill knappt tänka på hur lång tid det kan ta. Ska försöka hinna lämna in den idag. Synd för bara den här veckan har jag missat 3 dagar.

    Såg att du krängde din Demon på köp/sälj. Alldeles för billigt!! Jag gjorde samma tabbe med min North Dragon dock. Blir det en flexifoil nu?
    Nu har jag köpt bil btw!

  • henkeman70

    Medlem
    12 september, 2008 vid 14:28

    Surt med din kite! Tror du inte Surfers kan sy ihop den och samtidigt trycka i en ny bladder? Värt att kolla där kanske.

    Visst krängde jag den billigt, men jag orkar inte sitta och vänta på att få prylar sålda. Den försvann på mindre än fyra timmar! 😀 Nu har jag i alla fall lite pigga cash i fickan.
    Det lutar mot en A-board Z serien eller kanske en Naish Sol alternativt en Haze. Ska prova ordenligt innan jag köper.

    Kul med bilköpet! Vad blev det för nån?

  • johnk

    Medlem
    13 september, 2008 vid 22:53

    Jag var hos en segelmakare igår och de kan fixa sömmen för 200-300kr. Jag behöver bara göra rent den ordentligt från all sand först annars slits deras maskiner. Jag har aldrig varit på surfers, men jag tror att de inte har North-bladders. Finns väl på Walléns i Billdal antar jag.

    Ja prova på bara. Jag har köpt mig en snabbare bräda nu, North Jaime 08. Eventuellt behåller jag min demon.

    Bilen är en suzuki swift gs -93. Inte så bra stöldskydd kanske, men annars är jag rätt nöjd 🙂

  • sourra

    Medlem
    14 september, 2008 vid 13:55

    Bloster rattkrycka från Clas Ohlson is the shit. Testvinnare som fan i mig inte går att få upp.

  • nordstedt

    Medlem
    14 september, 2008 vid 16:44
    sourra;499652 wrote:
    Bloster rattkrycka från Clas Ohlson is the shit. Testvinnare som fan i mig inte går att få upp.

    Och om man har nyckel så tar det en kvart, så det är verkligen jättesvårt att få upp :confused2:

  • sourra

    Medlem
    14 september, 2008 vid 17:06

    Haha, men du löste det ju till slut

  • johnk

    Medlem
    14 september, 2008 vid 22:07

    Bilen skiter jag (nästan) i. Tänkte mer på de värdefulla kite-prylarna som man har i den. Kostar mer än bilen 🙂

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.