Senaste nytt Forums dubbel försäkring =)

  • dubbel försäkring =)

    Publicerad av semivaken på 17 september, 2003 vid 07:51

    nu har jag dubbelförsäkring hos folksam så att mitt maxbelopp är 30 000…. =)

    trevligare försäkringsrådgivare har jag aldrig pratat med. Hon blev orolig för att mina segel inte skulle bli försäkrade om jag inte hade segelnr. på dem, så hon ringde massa samtal och ringde tillbaka imorse och sa att det inte behövdes… =) första gången jag varit nöjd med folksam, nu får vi se om man får några pengar om grejerna skulle bli stulna… mad.gif… fast dom e ju förstås inlåsta i en larmad bil utan insyn cool.gif laugh.gif
    mvh Jeppe

    bonasurf svarade 20 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 september, 2003 vid 08:59

    Jag har också folksam och är jättenöjd. Komiskt dock att det är en segelbåtsförsäkring. Men för en hundring eller två om året är det nästan som gratis. Glöm inte att ringa in och ändra namn på båttypen varje gång du köper upp dig till en ny bräda.

  • semivaken

    Medlem
    17 september, 2003 vid 09:00

    japp, det har jag gjort, brädan kommer imorn =)…. hon garva lite när jag sa att den hette fanatic goya… =)…

  • jojosurf

    Medlem
    17 september, 2003 vid 09:01

    Kan säga det samma!. Har Folksam. måste vara samma tjejen?!. hon var i alla fall mycket postiva och hjälpte en massa.. så nu har jag försäkrat i olika klasser.. 🙂

  • bonasurf

    Medlem
    17 september, 2003 vid 10:35

    Är ni säkra på att eran försäkring täcker om ni tävlar?

    fd mäklare

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums dubbel försäkring =)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.