Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing E det nån som har aprilnumret av planchemag?

  • E det nån som har aprilnumret av planchemag?

    Publicerad av hankloose på 5 april, 2006 vid 15:48

    Stooor slalomtest! Det e nog många som skulle dö av glädje om nån scannade in den testen!

    MVH

    Henke

    dude svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • adde

    Medlem
    5 april, 2006 vid 15:52
    Hankloose wrote:
    Stooor slalomtest! Det e nog många som skulle dö av glädje om nån scannade in den testen!

    MVH

    Henke

    Kan någon vänligen scanna in testet så blir vi av med dessa slalomtokar :cool2:

    /adde

  • hankloose

    Medlem
    5 april, 2006 vid 18:28

    Snäääälllla! Mig veterligen så kan man inte beställa den som PDF eller?

    E det nån som har sett Planchemag i en välsorterad press affär?

  • dude

    Medlem
    6 april, 2006 vid 02:46

    Hehe, jag har läst heeela testet. Men nu sitter jag i Ecuador i tio dagar och tidningen ligger fortfarande i Stockholm… Det var ett riktigt bra test av måånga andra brädor också. Det är en riktigt bra tidning. I ett ex, jag kommer inte ihåg om det är det, så är det den mest heltäckande frammåtloopgenomgångsinstruktionen jag någonsin sett. …men nu har jag ju redan satt frammåten… Ja ja, jag ska ta och scanna in lite. Men då är det väl någon som kommer och vill ha det översatt också. Nej ta och lär er franska och prenumerera på tidningen vetja! Nu känner jag mig lite sålig, men det är fortfarande inget jag kan göra…

    Jag ser fram emot trick-clinicen på Pozo snart annars. Häng med på något liknande du också – så får du kanske tillfälle att testa själv!

  • hankloose

    Medlem
    8 april, 2006 vid 21:10

    Underbaart!

    Jag väntar gärna i veckor! Var fick du tag i Planchemag?
    Finns den nånstans i stockolmo? Tycker denna blaska e MYCKET seriös och
    givande även om min franska e helt genomrutten! Kommer hoppa högt av glädje om du tar dig tid och lite!!

    MVH

    HEnke

  • the_novice

    Medlem
    8 april, 2006 vid 22:35

    Det går utmärkt att prenumerera direkt från frankrike för 50€ per år. Fast jag har inte fått aprilnumret ännu…

  • dude

    Medlem
    9 april, 2006 vid 02:58

    Jag slog till på en prenumeration i höstas. Kul med in tidning som håller franskan igång också! Testet är ju lite annorlunda. De har testat hur mycket som helst! Sen är ju testerna lite kortare så det går inte att gotta sig lika mycket i det, och jag har för mig att det var bl a rekommenderade segelstorlekar och kanske något annat som de inte har med. Men det kanske inte går att säga så mycket om i ett test om man resonerar att det är varierar beroende på person; vikt, kunskap och preferenser…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing E det nån som har aprilnumret av planchemag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.