Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Early Warning King of Paradise 2012

  • Early Warning King of Paradise 2012

    Publicerad av andersbq på 14 januari, 2012 vid 17:12

    Eftersom örat tycks frisknat till och det tyska fingret inte behöver support längre, så drar jag nu igång planeringen för 2012.

    Planen är att köra tävling på Karpathos samma veckor som förra året. Ungefär samma upplägg. Dock kommer vi ha mer koll på felmarginalen på GPS:erna.

    Jag kommer också försöka locka ner fler Holländare, då det redan kommit många förfrågningar. Optimalt vore om JvdH och Bluesteel kunde komma och komplettera DJ Knol. Men då vill jag också se att M3 och hela Skånemaffian också joinar, så att vi kan ge dem en tuff match. (jag räknar med full uppslutning från västkusten och 08-land, som vanligt). Ett tips, vore kanon om vi kan sprida oss på 3 flygplatser på väg ner. (ARN, CPH och GOT). Det blev ju lite struligt 2010 när vi checkade in 30 brädor på Landvetter samtidigt…

    Ett annat tips är att hålla igång flåset och musklerna i vinter, för denna spot är otroligt “fostrande” dvs rent utsagt skitjobbig att segla på! (men satans kul).

    Här är den officella webplatsen för tävlingen, i händelse att du glömt den: http://www.karpathosspeed.com/2012/01/time-to-plan-for-this-summer.html

    lundvall svarade 11 år, 10 månader sedan 24 Medlemmar · 110 Svar
  • 110 Svar
  • seve1000

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 19:36

    Jag kommer göra allt jag kan för att vara med på denna grymma tävling!

  • faster

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 19:59

    Härligt BQ nu kan du killa dig i örat med fingret….ser fram emot karpathos.

  • tobhed

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 20:46

    Kan glädja er alla med att jag troligen gör comeback på karpathos denna säsong 🙂

  • surfan

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 22:37

    Klart vi kommer !!!!! Gött Tobhed att du är på!!!

  • mattias-j

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 11:13

    Jag och Lars D med familjer har hyrt ett hus i Frankrike över påsk. Eftersom jag fyller 40 däromkring så har frugan gått med på stor andel segling när vi är nere. Kan därför bli svårt att övertala om en hel vecka till med stor mängd segling under semestern, men jag ska verkligen försöka. Vore sjukt kul med Grekland…

    Kan tipsa om följande site om någon annan är sugen på Frankrike. Sjukt fina hus till helt ok priser vissa delar av året. Juli-Augusti är dyrt, men resten är billigt. Vi hyr ett hus på 180 m2 med 4 sovrum och 3 toaletter, uppvärmd pool och takterras med utsikt över Medelhavet för ca 9000:- SEK. 10 minuter från stranden i La Franqui. Det finns små slott att hyra med full catering. Visst ett sånt hus kostar kanske 30-40000:- SEK för en vecka, men man kan oftast bo 10-15 pers och då blir det inte svindyrt om man räknar per dag. Vi kanske skulle samla ihop ett speedgäng i höst och hyra ett slott…….:laugh:
    http://www.purefrance.com/languedoc-roussillon.php

  • mackee

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 13:00

    Bokat och klart
    Bra jobbat BQ du är en klippa

  • seve1000

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 15:17

    Bokat och klart 2 veckor blir jag där:-)
    Fan va gött det skall bli!

  • mattias-j

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 15:47

    Var brukar ni experter bo?

  • jester

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 16:20

    Dom flesta brukar bo på Sound Of The Sea

  • seve1000

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 16:58
    Mattias J;679712 wrote:
    Var brukar ni experter bo?

    Nereides är ett nytt och bra hotell också om man bokar via Airtours.
    Ligger på andra sidan stan mot Sound of the Sea dock.
    Bodde där förra året och det är fina rum och bra frukost samt att AC och Internet ingår i priset. Promenaden in till stan är inte längre än från Sound of the Sea men riktigt när Pigadias strand för den som har med sig familj som vill sola och bada vid havet.

  • thomas-althin

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 17:31

    Såå gött! Måste få till två veckor denna gång. Tjohej!

  • lasse-n

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 18:54

    Ja, man kanske skulle göra premiär 2012.

  • budda

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 19:07

    Jag har allt lite sug jag med!

  • surfan

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 19:09

    sååååå kul det hade varigt om ni åker med!!!!!!!!

  • mattias-j

    Medlem
    15 januari, 2012 vid 19:40

    Finns det sjukhus på Karpathos? :shocked::tongue::grin:

Sida 1 av 8

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Early Warning King of Paradise 2012

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.