Efterlyser bilder från segling i stormen

Detta ämne har 14 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 7 månader sedan av S...

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare

Här sitter man fast på jobbet och längtar ut, men det verkar som många av er är ut och njuter. Jag skulle gärna se lite bilder från er som har varit ute i stormen. Hoppas någon har kommit ihåg kameran.

själv sitter jag inne idag med. Kroppen behöver villa för helgen, ska blåsa frisk då med!! Igårdagens storm blev filmat av Boman&Co, här nere i södra skåne. Surfa till deras websida eller phona dem o hör om dem kan lägge ut det på nättet, skulle vara jätte kul at ser

Andreas F
    Medlem

Så här såg det ut igår i hamnen i Björlanda. En uppställd segelbåt som blåst omkull. För övrigt vill jag tacka den surfare som körde mig tillbaka till småbåtshamnen när jag var strandsatt inne i viken, det var rätt så omöjligt att slöra tillbaka med 5.0-segel när det blåste 30 M/s i byarna…

Andreas F
    Medlem

gör ett nytt försök då…

Andreas F
    Medlem

Mer förödelse i Björlanda-hamnen. Tyvärr har jag inga bilder från själva surfet.

Borje
    Medlem

Ser dyrt ut!

Var kan jag hitta Bomans&Co’s websida?

http://www.surfersparadise.nu

har skickat dem en email med frågan att läga ut en filmklipp men inte fått nån svar än (dem stänger antagligen idag)

surfbulten
    Medlem

Tjenare!!

Här ser ni två bilder varav den sissta surfaren som vågade sig ut.

dr Masse
    Deltagare

Hmmm, funkade inte?!? Kanske ta bort “ä” i Läjet?

Surfa På!

surfbulten
    Medlem

Tjenare igen!!

Här kommer andra bilden från Läjet 01-10-31

surf hard
    surfbulten

surfbulten
    Medlem

Visst fan går det inte med “ä”.
    Tack Dr.Masse

Nu kommer nya försök

/surfbulten

surfbulten
    Medlem

Så nu skall den andra bilden komma

surfbulten

dr Masse
    Deltagare

Funkar fint, HÄRLIGA bilder – konfen när den är som bäst! Det är något visst med entusiaster…

Surfa På!

S..
    Medlem

Kolla VVK:s fotogalleri på http://www.apelviken.nu!

Vi har bilder från Stormen och även bilder från dagen efter då vi var i Stranninge och seglade. Bilder från detta hittar du under den nya rubriken SPOTCHECK.

Staffan

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account