Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing efterlysning slalomutrustning

  • efterlysning slalomutrustning

    Publicerad av ubaten på 4 januari, 2012 vid 22:09

    slalom för lite tyngre gentleman efterlyses . bred 80+ min volym125 liter pm mig gärna med förslag om jag inte hittar något så får det bli en ny bräda som ersätter alla mina beg freeride tex rrd s nya freemove största storleken .

    ubaten svarade 12 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jester

    Medlem
    4 januari, 2012 vid 22:19

    Tror Surfers kommer få in ett par tre JP 82 (132l) inom kort, gissar jag (om team-seglarna byter upp till 2012, typ). Jag har själv 2010 års-varianten av den själv, och den är riktigt trevlig! Rekommenderas varmt!

  • kapten-k

    Medlem
    5 januari, 2012 vid 14:05

    Vad väger du? , och hur stora segel har du?

  • martin-m-a

    Medlem
    5 januari, 2012 vid 15:00

    Har min Thecno Pro Slalom 80 till salu ! Ett lättvindsmonster av självaste Marco Copello som inte behöver någon nämre förklaring ! 🙂

  • ubaten

    Medlem
    5 januari, 2012 vid 23:07

    martin pm om pris . kapten jag väger 115 ska ned till 100 förhoppningsvis största segel just nu 9,0 men siktar på att byta ut min freeride utrustning mot slalom

  • budda

    Medlem
    6 januari, 2012 vid 09:57

    Jag väger 100. Och jag måste nog säga som jesper JP Slalom 82. Så skön och go. Och lätt seglad

    DT

  • bicless

    Medlem
    7 januari, 2012 vid 15:10

    Den Bic techno pro slalom 80 som nämndes kan jag också gå i god för, hade sådan förra säsongen och den var grym i allt utom stora chopp och vågor. Lättplanad, lättseglad, supersnabb. Supersmå stroppar var det enda dåliga men det gick att fixa med sax om man klippte på rätta stället (man behövde inte sy).

    Att bic la ner den brädan är en skam. Troligen ville de inte ha nått från konkurrenten cobra då de har en egen fabrik i Frankrike men där kan de inte göra sådana lättviktsbrädor som super pro.

  • martin-m-a

    Medlem
    7 januari, 2012 vid 17:25

    Japp….den är grym 🙂

  • ubaten

    Medlem
    14 januari, 2012 vid 04:09

    bic slalom eller fanatic ray största storleken ? vad passar bäst då det är byigt och chopp jag kör mest erstaviken björkvik baggen eller dalarö samt ibland gålö

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing efterlysning slalomutrustning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.