Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Egen board corner.
-
Egen board corner.
Publicerad av svenne på 19 juli, 2008 vid 22:42Uppgraderade verkstan till dubbel yta och har numera ett eget board corner. Tur var väl det med tanke på att jag har haft köbildning på lagningarna de senaste tre veckorna. Men nu är ytan inte ett problem längre, nu finns det i alla ordentligt utrymme och jag kan utan problem köra fyra reparationer parallellt utan att det blir trångt. 🙂
Dessutom är det nymålat och extrabelysning monterat efter bilderna togs, rena operationsalen.
rasmus_w svarade 17 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Ser väldigt proffsigt ut! 🙂
Får man passa på att fråga hur det är med att slipa härdad epoxy; Är det ofarligt?
Är det lugnt att köra dremmel med slip och vanlig våtdammsugare utan att vara orolig för att sprida allergener i luften? -
Svenne vad fint! Angåede slipåa härdad epoxy: Var försiktiga, använd dammskydd. Epoxy hardar aldrig 100% och man vill inte ha ohärdad/härdande epoxy i lungorna. /JB
-
Ola_P;483934 wrote:Vackert! Hur går det med fräsbyggandet?
Det går äntligen framåt! Nu har jag mer plats och fräsbordet har fått ena gavelväggen för sig självt. Så nu kanske jag kan få ihop den där skiten som jag har bränt en hel del pengar på. 🙂
-
Sweet! Den skall nog få fräsa fram en schysst liten vågis till mig så småningom… :laugh:
-
fan vad fett Svenne!
får bli studiebesök nästa gång man är uppe i tjockholm. -
Oj, såg ju seriöst bra ut! Vet var akuten ligger efter nästa fetsmäll på Torö, ah!
Logga in för att svara.