Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Egypten med familj – När,var,hur?

  • Egypten med familj – När,var,hur?

    Publicerad av bollen på 19 april, 2010 vid 18:41

    Hej!
    Känns som om detta är tråd femtioelva om surfing och Egypten men varför ge sig…

    Kontentan är att jag var en sväng (en vecka) förra november i Hurgarda men familjen och Co, och surfmässigt blev det inte helt 100. Det var tex för bökigt att ta sig till surfet så det blev 1dag surf med 9.0 och 120l …
    Jag kommer även denna gång att åka med familjen och föräldrar så jag kommer inte att ta med mig egna prylar och kan kanske räkna med 1 eller fler dagar, halvdagar om det är smidigt att segla.
    Resan skall vara någon gång mellan sent oktober och tidigt december. Vara via “resebyrå” inget meck själv – lill-killen är 1 1/2 och barnvänligt hotell med barnpool- nära till bra speed-segling med uthyrning av prylar. Nära till någon stad att strosa i med lite restauranger och charm.
    Är detta en utopi eller finns detta place?
    Tacksam för alla råd!

    MVh Per

    jps svarade 14 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • jps

    Medlem
    19 april, 2010 vid 19:03

    Speedseglingsuthyrning vette tusan men annars låter det som El Gouna med boende på Sheraton eller Mövenpick skulle passa som handsken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Egypten med familj – När,var,hur?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.