Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Egypten över jul – resesällskap

  • Egypten över jul – resesällskap

    Publicerad av cissi-h på 2 december, 2009 vid 11:06

    Hallå!

    Planerar att åka till El Gouna i Egypten över jul. 17/12-31/12, man kommer hem i tid för att trilla in lagom solbränd på nyårsfesten :smile:. Har hittat resa och boende till vettiga priser, men priset gäller bara om man är två, är man ensam blir det dyrare.

    Någon som är sugen på att lämna det svenska grå vädret och surfa runt i solen i Egypten ett par veckor?

    Hänger gärna på en resa som du/ni har bokat om det finns plats.

    cissi-h svarade 14 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • chrilleg66

    Medlem
    2 december, 2009 vid 17:49

    Jag har samma problem i Påsk till Fuerteventura men har redan bokat min biljett dit. Annars hade jag hakat på dig.
    Jag har plats på den resan annars som sagt.
    Lycka till.

  • andersp

    Medlem
    8 december, 2009 vid 14:43

    oo man blir ju sugen!! Kan tyvärr inte..snyft

  • Andre’

    Gäst
    13 december, 2009 vid 01:16

    Jag hade tänkt dra iväg över jul men har inte bokat något ännu.
    Skickar ett pm till dig.

  • cissi-h

    Medlem
    15 december, 2009 vid 21:42

    Resan jag tänkte åka på försvann… Nu är resan framflyttad, så nu åker jag iväg över nyår istället 🙂

  • Andre’

    Gäst
    16 december, 2009 vid 09:34

    Trevlig resa!
    Jag drar till Phuket om några timmar och åker runt lite på öarna där. Tyvärr fel sida landet för bra vindar i december så det får blir surf nästa gång 😉

  • lejonsson

    Medlem
    16 december, 2009 vid 17:58

    Hej, Hur är vinden vid årsskiftet? Vem/viken resebyrå åker du med? funderar på att ta med familjen.

  • parre

    Medlem
    20 december, 2009 vid 23:15

    Tja!
    Jag ska med ner till El Gouna under nyår! Hoppas verkligen det blir bra med vind! Cissi, hör av dig på 0730858382 eller på p.karlsson@progressive-studios.se om du är sugen på att dra ut och surfa under resan! Nu kör vi countdown! 10 dagar kvar! Tja sålänge!

  • cissi-h

    Medlem
    27 december, 2009 vid 22:28

    Bara fyra dagar kvar, sen har man lämnat gråvädret :laugh:.
    Jag hittade en billig resa med Apollo från Malmö. Men andra bolag har säkert också billiga resor. Angående vinden så är det inte vindgaranti varje dag, men eftersom jag gillar att snorkla och dyka så är det ju bara att ta en titt under ytan de dagar de inte blåser. Tips är att kolla på Windguru och klicka på archivefliken så kan du söka på önskade perioder. Tror att El Gouna är rätt familjevänligt. Hoppas du hittar en resa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Egypten över jul – resesällskap

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.