Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots El Yaque – Margarita

  • El Yaque – Margarita

    Publicerad av roulu på 7 november, 2006 vid 09:07

    Tja för du som har varit i El Yaque!
    Jag åker snart där med familjen (charter från UK på ca 12500 SEK för 3 st!) men jag har inte bokat hotellet än.
    Kan du tippsa mig för hotellet? Är det bättre att letar direkt där eller ska man boka innan?
    TACK!

    pepa svarade 17 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • larssa

    Medlem
    7 november, 2006 vid 14:13

    Kolla in windsurferParadise på Fritidsresor. Verkar rätt shysst!

  • fifi

    Medlem
    8 november, 2006 vid 16:34

    elyaqe motion är biligt och bra….jag var där bara en natt, men alla andra säger att det är bra att bo längre på också

  • lindalove

    Medlem
    8 november, 2006 vid 18:41

    Kolla med Danny, http://www.warmsurfing.com/ inget hotell, men tillgång till kök. Rum med 3 sängar och toalett/dusch. Och om ni åker nu när det är off season, kan ni deala till er ett bra pris. Jag var där för 1 år sen, och om jag inte minns fel betalade vi då 120:- / natt per rum.

    /Linda

  • keihag

    Medlem
    17 november, 2006 vid 03:34
    roulu wrote:
    Tja för du som har varit i El Yaque!
    Jag åker snart där med familjen (charter från UK på ca 12500 SEK för 3 st!) men jag har inte bokat hotellet än.
    Kan du tippsa mig för hotellet? Är det bättre att letar direkt där eller ska man boka innan?
    TACK!

    Hej!
    Vart bokade du resan?

    Va där för 2v sedan, Windsurfersparadise är jättebra men dyrt. På motion får man mer för pengarna.

    Mvh
    Timo

  • roulu

    Medlem
    18 november, 2006 vid 19:33

    Har bokat resan via uk-charter (first choice). Nackdel är att man måste först flygga till London … men halva priset ändå / fritidresor!
    Tack för tipset!

  • larssa

    Medlem
    20 november, 2006 vid 16:48
    roulu wrote:
    Tja för du som har varit i El Yaque!
    Jag åker snart där med familjen (charter från UK på ca 12500 SEK för 3 st!) men jag har inte bokat hotellet än.
    Kan du tippsa mig för hotellet? Är det bättre att letar direkt där eller ska man boka innan?
    TACK!
    Skall också dit, men inte förrän i slutet av feb. Är det någon annan som kommer vara där då?
  • virena

    Medlem
    20 november, 2006 vid 23:37

    Skall också dit, men inte förrän i slutet av feb. Är det någon annan som kommer vara där då?

    Jag skall förmodligen dit, men tänkte nog dra i början av feb eller ev i mitten och stanna en månad. Har du nån som helst aning om hur mycket man bränner på en månad med boende och käk och så där?

  • roulu

    Medlem
    22 november, 2006 vid 11:20

    Då ska ni kolla upp flight på: http://www.firstchoice.co.uk/flights/index.cfm?startover=19866
    Just nu Porlamar från London tur/retur under 4000 kr/ pers!!!

  • larssa

    Medlem
    22 november, 2006 vid 23:14
    Virena wrote:
    Skall också dit, men inte förrän i slutet av feb. Är det någon annan som kommer vara där då?

    Jag skall förmodligen dit, men tänkte nog dra i början av feb eller ev i mitten och stanna en månad. Har du nån som helst aning om hur mycket man bränner på en månad med boende och käk och så där?

    Vet ej, men det är nog ganka billigt vad jag hört. Beror ju lite på hur många bärs man skall skölja ner maten med 😉
    Vet du vart du skall bo?

  • virena

    Medlem
    23 november, 2006 vid 01:13

    Vet ej, men det är nog ganka billigt vad jag hört. Beror ju lite på hur många bärs man skall skölja ner maten med 😉
    Vet du vart du skall bo?

    Vet inte riktigt ännu men motion guesthouse verkar rätt schysst. Tänkte försöka hitta nån att dela boende med,så man slipper betala för single rummen. Det finns ju roligare saker att spendera pengarna på:smile:

  • niccoschiller11

    Medlem
    23 november, 2006 vid 18:25

    Hej, en nära vän till mig har en lägenhet där. Han heter Anders Bengtsson och bor i Götet. Kan kolla om han vill hyra ut den ett tag…
    /Nicco

  • surfan

    Medlem
    23 november, 2006 vid 21:07
    Larssa wrote:
    roulu wrote:
    Tja för du som har varit i El Yaque!
    Jag åker snart där med familjen (charter från UK på ca 12500 SEK för 3 st!) men jag har inte bokat hotellet än.
    Kan du tippsa mig för hotellet? Är det bättre att letar direkt där eller ska man boka innan?
    TACK!
    Skall också dit, men inte förrän i slutet av feb. Är det någon annan som kommer vara där då?
    ja är där mellan 6-20 februari
  • virena

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:21
    niccoschiller11 wrote:
    Hej, en nära vän till mig har en lägenhet där. Han heter Anders Bengtsson och bor i Götet. Kan kolla om han vill hyra ut den ett tag…
    /Nicco

    Hejhopp!

    Har han lägenhet i El yaque? Hade ju varit schysst och veta om han e sugen på att hyra ut och vad han vill ha isådana fall. Virena

  • pepa

    Medlem
    6 december, 2006 vid 22:01

    El Yaque Motion har gubbnajs kök.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots El Yaque – Margarita

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.