Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing El_duderiono,Pidde, Bananen, Linus och alla andra skåningar

  • stefan_gbg

    Medlem
    26 november, 2008 vid 16:14

    @bananen 518034 wrote:

    Förresten, för i h-lv-te, att kalla mig för skåning! Det var lågt.

    Kom på att hur gärna jag än vill imorgon så kan jag inte för jag har ingen bil…

    Klart du är skåning, en riktig götlaborgare flöttar inte 😉

  • styret

    Medlem
    26 november, 2008 vid 16:41

    @El_Duderino 518197 wrote:

    Riktningen imorgon är ju klassiskt dålig.. 🙁 för mycket väst för kämpinge samtidigt som det är för mycket syd för skanör.

    Nått annat spot? Freestyle kanske?

    låt gå för det då. det var länge sen jag körde freestyle.
    så vart? habo?

  • el_duderino

    Medlem
    26 november, 2008 vid 17:08

    Jag va nere och reka Habo idag, bra med vind strax innan 10, men högt vatten så inget vidare för freestyle.. Ska va högt imorgon med, vettefan alltså.. Ska man satsa på Klagan istället?

  • bananen

    Medlem
    26 november, 2008 vid 17:40
    stefan_gbg;518246 wrote:
    Klart du är skåning, en riktig götlaborgare flöttar inte 😉

    Nä, det klart, sicken svikare man är. Trist att man inte ärkvar i kötet och konsultar på volvo… Då hade man ju skart kunnat surfa 5 dagar av 7, minst!

    El_Duderino;518255 wrote:
    Jag va nere och reka Habo idag, bra med vind strax innan 10, men högt vatten så inget vidare för freestyle.. Ska va högt imorgon med, vettefan alltså.. Ska man satsa på Klagan istället?

    Fin-fin riktning för vågsegling om man bara pallar köra 15 minuter extra 😉

    Ang plattvatten i habo så borde det väl funka imorgon, med SV-lig vind? Om det är chop kan man ju kryssa upp till kite-zone, där är det alltid platt.

    Har ännu inget mean-of-transportation, så jag får banga en gång till (börjar känna mig lite fjållig nu).

  • bananen

    Medlem
    26 november, 2008 vid 17:44
    S19;518225 wrote:
    Hehe… du är vaken Janne! 😉
    Tar det som en gratulation 🙂
    Det firades lite men inte med surf haha…

    Grattis dn gamle skojare, här fixar man vind (läs: har förhinder) åsså surfar du inte?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing El_duderiono,Pidde, Bananen, Linus och alla andra skåningar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.