Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing EM Dungarvan 2009

  • andersbq

    Medlem
    16 november, 2009 vid 19:02
    Surferboy;588503 wrote:
    Och stort grattis till dig Anders!
    11 totalt och före båda världsrekordshållarna Finian och Albeau. Det är ju grymt!

    Grattis Bringdal och grattis Benke för fantastiska prestationer. Och grattis Mackee, Richardson och Larsson. Ni har allihop satt Sverige på världskartan i speed i år. Nästa år lär ingen undra vad svenskarna gör på vm eller em.

    OCH Daniel “Surfan” Borgelind & Tobias “Tobhed” Hed som var grymma på VM!

  • tobhed

    Medlem
    16 november, 2009 vid 19:24

    Ja, det var taskigt att glömma bort mig och Daniel Gustav 😉
    Är nöjd med att ligga på plats 33 på världrankingen med tanke på hur många event jag har seglet. Längtar redan till nästa år i vilket fall

  • surferboy

    Medlem
    16 november, 2009 vid 19:24

    Håller givetvis med! Grattis killar!

    andersbq;588508 wrote:
    OCH Daniel “Surfan” Borgelind & Tobias “Tobhed” Hed som var grymma på VM!
  • hanko

    Medlem
    16 november, 2009 vid 21:02
    tobhed;588511 wrote:
    Ja, det var taskigt att glömma bort mig och Daniel Gustav 😉
    Är nöjd med att ligga på plats 33 på världrankingen med tanke på hur många event jag har seglet. Längtar redan till nästa år i vilket fall

    Med min 265:e plats på “världsrankingen”´står tröstande sponsorer i kö. Jag har fått dra ur jacket ikväll.

    Märken som Ten Cate, Surfpartner, Browning, GWS mfl har hört av sig med feta kontraktsförslag.

    På segelsidan fortsätter jag med D-kontrakt från Barry Spaniers loft!!

    Undrar när nån släpper en TR-4 6:6.a som skulle passa finfint i min finfina segelbag som min sponsor i Söder fixade i år….hehe(d)….hehe(d)…!

    Liksom Heed ser jag trots den miserabla säsongen fram emot nästa. Å så grattar jag oxå alla SpeedSwedes som placerat sig i främre leden. Keep the speed ………FAST !

  • andersbq

    Medlem
    17 november, 2009 vid 14:59
    Surferboy;588512 wrote:
    Håller givetvis med! Grattis killar!

    Skulle också vilja tacka dig Gustav & co, när vi ändå håller på att rulla apelsinerna.
    Utan den svenska speedcupen hade vi aldrig varit där vi är nu. Bra jobbat Gustav, Jesper, Klagshamns & Ölandgänget, Keep up the good work!

  • jester

    Medlem
    18 november, 2009 vid 06:33

    Och så hamnade BQ i Naish news oxå! Kul!

  • andreas-f

    Medlem
    19 november, 2009 vid 08:42

    Gött e de Anders, instämmer i grattiskören!

  • andersbq

    Medlem
    19 november, 2009 vid 20:39

    Tack Mathias tack Miche tack Peter tack Petter tack Karin tack Ellen tack Alex tack Stefan tack Jeanette tack Carl tack Johan tack Camilla tack tack Benke tack Danne tack Anders tack tack Mikael tack Hänkö tack Catrin tack Lars tack Per tack Hans tack Francesca tack tack Paddy tack Christian tack Ygge tack syrran tack Joanna tack Monty tack Gustav tack mamma tack Mackee tack Mattias tack Robert tack Robban tack Henrik tack Lasso tack Jesper tack Michi tack Tobbe tack Henrick tack Lasse tack Nouse tack Janne tack Monika tack Josto tack Ewa tack Erik tack Surfan tack Brigitte tack Mac tack Knatte tack Andrea tack Marcus tack Micke tack Lasse tack tack tack James tack tack Andreas tack Uffe tack C3 tack CA tack tack tack pappa tack tack och tack Tekknosport tack Naish tack Fahlen tack Hertz. Och tack alla andra också som läst denna tråden!

  • hanko

    Medlem
    19 november, 2009 vid 21:03
    andersbq;589071 wrote:
    Tack Mathias tack Miche tack Peter tack Petter tack Karin tack Ellen tack Alex tack Stefan tack Jeanette tack Carl tack Johan tack Camilla tack tack Benke tack Danne tack Anders tack tack Mikael tack Hänkö tack Catrin tack Lars tack Per tack Hans tack Francesca tack tack Paddy tack Christian tack Ygge tack syrran tack Joanna tack Monty tack Gustav tack mamma tack Mackee tack Mattias tack Robert tack Robban tack Henrik tack Lasso tack Jesper tack Michi tack Tobbe tack Henrick tack Lasse tack Nouse tack Janne tack Monika tack Josto tack Ewa tack Erik tack Surfan tack Brigitte tack Mac tack Knatte tack Andrea tack Marcus tack Micke tack Lasse tack tack tack James tack tack Andreas tack Uffe tack C3 tack CA tack tack tack pappa tack tack och tack Tekknosport tack Naish tack Fahlen tack Hertz. Och tack alla andra också som läst denna tråden!

    Det är vi som ska tacka dig BQ !! Utslitet mantra igen: BQ for President !

Sida 8 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing EM Dungarvan 2009

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.